Guest FatPete Posted January 22, 2004 Report Posted January 22, 2004 Jeg har igennem et godt stykke tid gået og været "forelsket" i SPV e200, men har endnu ikke følt jeg har haft råd til sådan en fætter! Har indtil nu været helt sikker på jeg skulle ha en e200 fremfor en 6600 eller SX 1, MEN!... De 2 store kritik punkter ved e200 - batteri tiden og dårlig lyd under samtaler - har jeg gjort op med mig selv, at jeg godt kan leve med. men idag surfede jeg lidt rundt på nettet og læste lidt om e200, og det virker som om der er en hulens masse problemer med den! Så jeres opgave er nu at overbevise mig om at e200 stadig er det rigtige køb for mig! :lol: I kender nok til alle de problemer der er med telefonen, så jeg gider ikke til at remse dem op. Kig evt. HER Det irritere mig virkelig at der findes så mange fejl i et produkt, som man giver så mange penge for! Men kan de værste af problemerne klares med en software opdatering? Eller sagt på en anden måde: VIL de blive rettet? Det her er min første SPV, så jeg har ikke kendskab til hvor flinke orange (eller er det microsoft :?: ) er til at rette fejl osv. når først produktet er på gaden! :roll: Men hvis i mener at fejlene bliver rettet, tror jeg nok jeg kan overleve med dem indtil da! :D Men vil gerne lige høre nogen kommenterer de værste fejl. Har også lige et par spørgsmål: 1. Så vidt jeg har forstået skal der installeres en masse programmer mm. for at få fuldt udbytte af telefonens muligheder. Hvilke programmer mener i er et must? hvad er det bedste program f.eks. til at se DivX med? Og hvad med mp3? Er der andre ting der skal gøres ved telefonen når jeg får den? Har hørt at den skal decertificeres? har det nogle ulemper? 2. Kører DivX og lignende helt flydende på telefonen? Hvor mange FPS? 3. Findes der en tema editor? Eller skal man være en haj til programmering for at lave temaer til telefonen? 4. Hmm... syntes egentlig jeg havde mange flere spørgsmål, men dem har jeg nok glemt! :? pyt! De dukker nok op! I er velkommen til at fortælle mig hvad der ellers er værd at vide om e200! :( Håber i kan hjælpe mig! Mvh Peter
Guest NederSoren Posted January 22, 2004 Report Posted January 22, 2004 Orange/MS har indtil nu sørget for at SPV og SPV e100 har fået en opdatering en gang i mellem. Det har taget lang tid, og har været under al kritik for den lange vente tid, de første par gange, men updatesne har vi fået, og du kan nok også godt regne med at e200 får rette 'børnesygdomene' hvis man stadig kan kalde det, dét... Har kun selv SPV canary, så jeg kan ikke remse nogle specifikke erfaringer op for e200, man kan da stadig svare på dine spørgsmål: 1. 1. Så vidt jeg har forstået skal der installeres en masse programmer mm. for at få fuldt udbytte af telefonens muligheder. Hvilke programmer mener i er et must? hvad er det bedste program f.eks. til at se DivX med? Og hvad med mp3? Er der andre ting der skal gøres ved telefonen når jeg får den? Har hørt at den skal decertificeres? har det nogle ulemper? Ja, der skal instaleres en masse programmer, hvilke er en af SPV'ens stærke sider, dette betyder blot at du kan få nye spil og programmer fra 3. parts udviklere hele tiden. tjæk www.4smartphone.dk for en samlet oversikt over freeware programmer, der er mange som er et must :lol: Til Div x skal du bruge Pocket MVP (Freeware kan findes på 4smartphone) Til Mp3 kan du bruge den indbyggede mediaplayer, men du kan finde freeware alternativer der,også.. Deceficering er en beskyttelse af din telefon, så du ikke kan installere software som ikke er godkendt. Dette er egentligt positivt på nogle områder, man da det meste freeware ikke er 'godkendt' vil du blive nødt til at unlocke din telefon, hvilket kan gøres forholdsvist simpelt.. 2. Div X kører ret godt, hvis du formatere dine film til SmartPhone størelse 3. Ja, der findes en meget simpel editor, hvis du vil lave mere avancerede skins, skal du igang med photoshop, og XML kodning
Guest tvo Posted January 24, 2004 Report Posted January 24, 2004 Orange hævder at de arbejder på det med lyden i hvert fald - hvilket hele tiden har været vores største problem med *nogle* af telefonerne (der er vist forskel i udførelsen (!). Og der er ingen tvivl om at der også nok skal komme flere opdateringer. Men telefonen er dog snart nede i en pris der er til at høre (2500 ved elgiganten) og det er stadig det bedste bud på en rigtig PDA-telefon.
Guest spider Posted January 24, 2004 Report Posted January 24, 2004 @ tvo giver dig ikke helt ret i at det er det er det bedste bud på en PDA tlf. Har selv lagt min SPV på hylden da jeg blev så forbandet irreteret og gal over at den var så smæk fyldt med fejl og efter at jeg læser hvor mange problemer der er med E200 er jeg mere end lykkelig for at jeg ikke har købt den i den tro at den var bedre end SPV classic. Anyway så købte jeg istedet en P900 og for pokker da jeg blev godt nok glædeligt overasket over den...den kan alt det som SPV kan (og burde ha kunnet) og meget mere til og så er den STABIL..se DET er en rigtig PDA..i mine øjne..men i sidste ende er det vel et spørgsmål om "religion".
Guest FatPete Posted January 25, 2004 Report Posted January 25, 2004 Men telefonen er dog snart nede i en pris der er til at høre (2500 ved elgiganten) Hvilken abb er der med??? for det er sgu billigt!
Guest NederSoren Posted January 25, 2004 Report Posted January 25, 2004 ORange Mono --- Tror jeg da.. Og læg et par hundrede oven i, så kan du få Match
Guest tvo Posted January 26, 2004 Report Posted January 26, 2004 se DET er en rigtig PDA..i mine øjne..men i sidste ende er det vel et spørgsmål om "religion". Rigtigt - det er en PDA - men ikke en telefon. Den er stadig for klodset, og 3's moto kan stort set det samme og den får man smidt i nakken.
Guest spider Posted January 28, 2004 Report Posted January 28, 2004 @ tvo hmmm jeg ved nu ikke om den er sååå klodset igen....syntes den er lige så klodset som SPV så det betyder mindre for mig, da jeg allerede er "vænnet" til det fra min tidligere SPV, men igen så syntes jeg faktisk det er ok når man tænker på hvad SE har formået at få "stampet" ind i selve tlf....men nok om det det er ikke noget SE forum det her...ville bare lige give mit synspunkt med...og en ting er sikkert....MS er absolut ikke mit first choice næste gang jeg skal have tlf medmindre der virkeligt sker nogle forbedringer på dem (nu glæder jeg mig bare til at se hvad O siger til den klage jeg har sendt dem, omkring de problemer jeg har haft med min SPV)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now