Guest ydefar Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Jeg har et lille probem. Jeg har downloadet Biologin, men kan ikke få den til at gå igang når jeg tænder for min telefon. Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Guest Maves Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Du skal bare ligge det her: ISPMwindowsstartup Mener jeg.. lige hvad jeg kan huske i hovedet :lol: Maves
Guest ydefar Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Det ville jeg jo også mene, men den starter altså ikke. Den kører bare i baggrunden, kan jeg se med min task manager.
Guest kjk Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Det ville jeg jo også mene, men den starter altså ikke. Den kører bare i baggrunden, kan jeg se med min http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=7065>Task Manager. den starter men phonen har so mye annet å starte opp og derfor den havner i bakgrunnen jeg tror ikke den kan starte som du vil :!:
Guest ydefar Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 totalt meget alt for nederen-smag
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now