Guest ifgy Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 argh, blandt mystiske ting Microsoft har glemt at proppe i min E200, har jeg fundet endnu én. hvorfor kan man ikke vælge at indsætte et nummer fra telefonbogen i en SMS/mail ?! det er som om, at Microsoft ikke har testet alle de små daglige features - lamt ! .. har jeg overset noget ? det håber jeg ! :lol: Posted from my SmartPhone!
Guest kjk Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 argh, blandt mystiske ting Microsoft har glemt at proppe i min E200, har jeg fundet endnu én. hvorfor kan man ikke vælge at indsætte et nummer fra telefonbogen i en SMS/mail ?! det er som om, at Microsoft ikke har testet alle de små daglige features - lamt ! .. har jeg overset noget ? det håber jeg ! :D'' Posted from my SmartPhone! Når du vælger ingsætt så er det jo å scrolle bare ned over først kommer kontakt i phonen også kommer kontakt i sim kort tror jeg eller gjør de ikke det :?:
Guest ifgy Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 ja, men det er kun til at indsætte en ny kontakt fra telefonbogen som tilsender !! :lol: Microsoft må åbenbart ha' glemt det .. latterligt !
Guest MoRFLeZ Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Har faktisk haft brug for netop den feature en del gange i disse dage ... det er RET belastende at det ikke er implementeret *ruller øjne*
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now