Guest ifgy Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 hey, efter jeg lige pludselig har fået det lille G oppe i toppen af min SPV, så må det jo betyde, at jeg kan komme på nettet !! og ja, rigtigt nok ! Men, det fede er, at jeg ikke har, eller betaler, for et GPRS abonnement - så tak, Orange ! :lol: (håber ikke, at der er nogle snitches herinde :D anyway, når jeg har logget på GPRS, og prøver at logge på MSN, så siger den "kan ikke logge på, tjenesten er ikke tilgængelig - prøv igen" .. hvad sker der for det ?! har sgu prøvet at logge på mange gange, men den siger det HVER gang !! :( nogen der har et forslag ?
Guest Crispy Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Det kan skyldes at du har en forældet version af Messenger ... Den eneste (danske) rom som indeholder en messengerversion som virker er 1.64_DK fra Orange ... Hvis du ikke har den installeret kan du kigge her...
Guest ifgy Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 hmm.. måske skulle jeg lige indskyde, at problemet gælder min E200. nogle forslag ? Posted from my SmartPhone!
Guest ifgy Posted February 6, 2004 Report Posted February 6, 2004 nedern, at man aldrig får svar på sine spørgsmål herinde ! :D tror jeg flytter den til de bedre vidende internationale fora.. :lol:
Guest ifgy Posted February 6, 2004 Report Posted February 6, 2004 wee ! slettede orange CSD forbindelsen, så virkede det ! :lol: Posted from my SmartPhone!
Guest coolkai Posted February 22, 2004 Report Posted February 22, 2004 :shock: hi Jeg har det samme problem hvordan sletter man orange CSD?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now