Guest eibsen Posted February 14, 2004 Report Posted February 14, 2004 Efter at have opgraderet til v1.6.4.10 så er min T9 ordbog udelukkende Engelsk. Er det mig der har været for ivrig og ikke læst at den danske ordbog ikke er inluderet i denne version, eller hvordan får jeg sat telefonen op så jeg får den danske ordbog? Håber i kan hjælpe. Tak!
Guest teddyen66 Posted February 16, 2004 Report Posted February 16, 2004 Nææææ der er da dansk tegnsæt på min.....sååå Posted from my SmartPhone!
Guest MoRFLeZ Posted February 16, 2004 Report Posted February 16, 2004 Hmmmm hvis du har installeret den danske version af opdateringen, så burde T9 fungere ganske normalt! Check eventuelt her: Start // Indstillinger // Flere ... // International Og se om Sprog står til: Dansk
Guest eibsen Posted February 17, 2004 Report Posted February 17, 2004 Jeg installerede den fil fra Orange's hjemmeside der hedder: RUUInst0.8_16410_ORG_DK_SHIP.exe Og under indstillinger / international kan jeg vælge "Danskglish" - men ikke "Dansk" - er det også sådan på jeres?
Guest MoRFLeZ Posted February 17, 2004 Report Posted February 17, 2004 Sådan er det ikke på min nej... Har du på noget tidspunkt brugt Orange's Backup Tools!? For jeg mener at have hørt, at en anden havde samme problem efter at have brugt disse.
Guest eibsen Posted February 17, 2004 Report Posted February 17, 2004 Ja - jeg har brugt backup/restore toolen. Så er det måske den der har ødelagt det. Ved du om der fandtes en løsning på dette, eller kan du huske hvor du så topicet? Tak!
Guest MoRFLeZ Posted February 17, 2004 Report Posted February 17, 2004 Det har nok været på www.mobildebat.dk Der var ikke en løsning på det desværre, tror du bliver nødt til at lave en hard reset og eventuelt køre opdateringen igen!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now