Guest biggie Posted February 25, 2004 Report Posted February 25, 2004 Er ny med alt det her Hvordan opdaterer man sin msn og internet explorer
Guest MoRFLeZ Posted February 25, 2004 Report Posted February 25, 2004 Det kan man ikke, man kan opdatere hele sin SPV hvis det er aktuelt. Lige PT er der ikke nogen opdatering til SPV E200, så hvis du ikke kan så MSN til at virke, så prøv at slette CSD forbindelsen under Start // Flere ... // Data forbindelser // og så et eller andet sted! Hvis du har en SPV eller SPV E100 virker MSN kun hvis du opdaterer til den nyeste software 1.6.4
Guest Sl33py^DK Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 Jeg har en SPV classic med 1.6.4 og jeg kan altså ikke få msn til at virke. Har slettet de csd filer men det hjælper stadig ikke :shock:
Guest MoRFLeZ Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 Jeg har en SPV classic med 1.6.4 og jeg kan altså ikke få msn til at virke. Har slettet de csd filer men det hjælper stadig ikke :shock: Hvilket GPRS abonnement har du? Og virker dit internet ellers som det skal??
Guest Sl33py^DK Posted March 4, 2004 Report Posted March 4, 2004 Jeg har telmore og internettet virker fint. kan surfe hjemmesider og det hele.
Guest Sl33py^DK Posted March 5, 2004 Report Posted March 5, 2004 Nu fik jeg det til at virke :) Jeg tror godt at man kan kalde det en STOR fejl 40. Jeg havde glemt at jeg havde skiftet password på min msn konto :roll: :roll: :roll:
Guest MoRFLeZ Posted March 5, 2004 Report Posted March 5, 2004 Nu fik jeg det til at virke :) Jeg tror godt at man kan kalde det en STOR fejl 40. Jeg havde glemt at jeg havde skiftet password på min msn konto :roll: :roll: :roll: LoLLeR =D>
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now