Guest Crispy Posted March 8, 2004 Report Posted March 8, 2004 Hejsa! ... Jeg har lavet en lille samling af programmer og tweaks, som jeg har smidt ind i en cab fil. Den er beregnet til at blive installeret lige efter et hard Reset. Den indeholder følgende: - Smart Explorer 2.0b2 - Task Manager 2.0b2 - Registry Editor - Smart Screenshot - Disable Security - Cleartype tweak (Kun 2003) - Menu Speedup tweak - Speed boost tweak - Tweak som gør TDC mobil --> Telmore - Fjernelse af branding billede fra Dialscreen og Pinscreen - Fjernelse af begrænser på slettede SMS - 7 Smartphone links som favoritter i PIE Programmerne installeres på telefonen, og ikke på SD. Hvis der er nogen der kan bruge den, værsågod, hvis ikke, så lad være :)WunderCab_v1.0.cab
Guest LarsDK Posted March 9, 2004 Report Posted March 9, 2004 Tilføjer den de links i PIE eller sletter den de gamle og sætter de 7 ind? Er det til 2002 eller 2003? Hvad er det for en begrænser på slettede SMS?
Guest Crispy Posted March 9, 2004 Report Posted March 9, 2004 Tilføjer den de links i PIE eller sletter den de gamle og sætter de 7 ind? Er det til 2002 eller 2003? Hvad er det for en begrænser på slettede SMS? Den tilføjer links'ne ... den sletter ingen! ... Den virker på både 2002 og 2003, pånær, selvf, Cleartype... Den med SMS'erne er jeg ikke sikker. Den er "stjålet" fra Cabage websitet, men det er nok rigtigt :)
Guest marcin Posted March 10, 2004 Report Posted March 10, 2004 Posted from my SmartPhone! jeg har prøvet at dl den lille cab fil direkte på min spv e100 men den siger at filen kan ikke vises.min telefon er ikke låst og er men den nyeste sw.hvad er der galt?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now