Guest smeden Posted March 15, 2004 Report Posted March 15, 2004 Sådan et spørgsmål fik jeg af en veninde i dag - jeg vidste faktisk ikke hvad jeg skulle svare :oops: andet end det var da en smart ting :? Hvad bruger i andre pockettv til? Gode svar modtages med glæde, så jeg igen kan blære mig med min SPV :wink: Smeden
Guest MoRFLeZ Posted March 15, 2004 Report Posted March 15, 2004 Hvad skal man bruge Pocket TV til!? - se film - se South Park // The Simpsons // Langt fra Las Vegas // Whatnot serier - se Movie Trailers - se Musik Videoer
Guest NederSoren Posted March 15, 2004 Report Posted March 15, 2004 Programmet Pocket TV kan køre nogle fil-typer som den indbyggede Media Player ikke kan køre.. Hvis det er dét du mener?
Guest Crispy Posted March 16, 2004 Report Posted March 16, 2004 Ja, den kan klare mpeg2 filer så vidt jeg husker ... dem Media Player kan klare er mpeg4 :)
Guest slambam Posted April 7, 2004 Report Posted April 7, 2004 medie player kan du kun klare wmv af film typer ikk!? mens pokettv kan tage mpg og avi (divx)
Guest MoRFLeZ Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 medie player kan du kun klare wmv af film typer ikk!? mens pokettv kan tage mpg og avi (divx) Pocket TV tager mpg Pocket MVP tager divx
Guest M.J Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 hvis man installer det program, bliver menu'en så stadigvæk dansk??
Guest MoRFLeZ Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 hvis man installer det program, bliver menu'en så stadigvæk dansk?? Hmmm hvis man installere Pocket TV eller Pocket MVP!? De har jo ikke rigtig noget med din "menu" (startmenu går jeg udfra) at gøre ... de er bare mediaplayers. Måske du tænker på SurrealStart? Og nej den oversætter menuen til engelsk, men der arbejdes på en oversættelse, mit gæt er den er med i næste opdatering af programmet!
Guest M.J Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 okay.. Jeg skulle nemlig opdater min softwære på min spv e-200 men der var min menu ikke på dansk... Men jeg skulle bare genstarte min fon, så var den på dansk igen.. Underlig...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now