Guest Maves Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Hej! Til dem der ikke har set dem endnu, så har jeg været på CeBIT iår, og det kom der dette ud af. Mobilsiden.dk's CeBIT tur 2004 Maves
Guest Crispy Posted March 22, 2004 Report Posted March 22, 2004 Cool nok Maves! ... Det var godt nok en ordenlig los billeder der! ... :)
Guest Maves Posted March 23, 2004 Report Posted March 23, 2004 Cool nok Maves! ... Det var godt nok en ordenlig los billeder der! ... :lol: Jeps, samt der kommer lidt flere til senere :) Maves
Guest Speedy Posted March 23, 2004 Report Posted March 23, 2004 Vil være ærlig og sige jeg ikke gider gå alle billederne igennem. Maves: kan du ikke poste nogle billeder om nogle af de nye smartphones og lidt info om hvis du har fået det. Det kunne være fedt. :)
Guest Maves Posted March 24, 2004 Report Posted March 24, 2004 Vil være ærlig og sige jeg ikke gider gå alle billederne igennem. Maves: kan du ikke poste nogle billeder om nogle af de nye smartphones og lidt info om hvis du har fået det. Det kunne være fedt. :) Hej! Desværre nåede vi ikke at komme forbi nogen rigtige smarthpones :lol: Maves
Guest NederSoren Posted March 24, 2004 Report Posted March 24, 2004 øh.. Jeg er da rimelig sikker på at jeg så nogle billeder af en Motorola (Whatever den hedder)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now