Guest kriistian Posted April 20, 2004 Report Posted April 20, 2004 Haaløjsa... Af en eller anden mærkelig grund kan jeg ikke logge på Messenger, eller gå på nettet på min SPV. Hvad skaljeg så gøre? har aldrig rodet ved nogle GPRS opsætninger eller noget, så er lidt lost... Kriistian SPV Classic
Guest TKJ Posted April 20, 2004 Report Posted April 20, 2004 Prøv at se om der er noget her ud kan bruge: http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=1...79fd500312b2b34 TKJ
Guest kriistian Posted April 20, 2004 Report Posted April 20, 2004 Ret mig hvis jeg tar fejl, men er det ikke instillingerne for TDC's GPRS? Jeg har Orange, så det kan jeg jo ike bruge til så meget! Kriistian SPV Classic
Guest TKJ Posted April 20, 2004 Report Posted April 20, 2004 Hej hej Jeg må da indrømme at jeg ikke tjekkede hvilket selskab der snakkes om i tråden, men du skrev jo heller ikke hvilket selskab du har :wink: Jeg har heldigvis ikke Orange mere :D ... men da jeg fik telefonen var alle opsætningerne allerede der, så jeg ved desværre ikke hvor de findes. Det hjælper jo ikke dig, sorry. En mail til kundeservice kan måske hjælpe.. Jeg går ud fra at du ER tilmeldt GPRS (hvis du er, er der et G i en hvid firkant i toppen af skærmen) TKJ
Guest kriistian Posted April 21, 2004 Report Posted April 21, 2004 Jeg har haft GPRS... men der jeg skiftede fra Match til Go. Stoppede det! Jeg skriver til Orange... Kriistian SPV Classic
Guest kriistian Posted April 21, 2004 Report Posted April 21, 2004 fandt en guide... Orange's MMS opsætning Kriistian SPV Classic
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now