Jump to content

Er godt gal i skralden på OrangeDK!!

Recommended Posts

Guest chaoticgod
Posted

En lille historie om mine erfaringer med orange

Da den første spv i sin tid kom ud, skyndte jeg mig ned for at købe den. Jeg var tilfreds med telefonen i den tid jeg havde den og havde ingen problemer med den. Da e100 kom ud overvejede jeg om jeg skulle købe den eller vente indtil e200 kom ud. Jeg ventede og dagene før e200 kom ud var jeg inde i orange butikken for at forhøre mig om e200. Og hvad der var ændret siden den gamle spv var ikke så lidt; Prossesoren var blevet 3 gange så hurtig som den gamle, 128 mb ram 4 dages levetid på batteriet osv. Fint nok tænkte jeg, de skal jo også sælge varen..Jeg købte den senere og syntes egentlig godt om den nye telefon. For en måned siden gik min e200 stykker, joysticket virkede ikke nå jeg trykkede den op ad og enter på joystiket virkede heller ikke. Så jeg afleverede den i orange butikken og fik at vide der ville gå højst 10 arbejdsdage med reparationen og de spurgte mig om der var andet der skulle ordnes på telefonen. På det tidspunkt var updaten lige på trapperne og jeg sagde at de skulle installere den nye update - Det skulle de nok sagde de. Der gik næsten en hel måned inden jeg fik telefonen igen. MEN selvom de på følgesedlen under udført arbejde har skrevet: Software opdateret , var den ikke opdateret.

Og derfor denne tråd i forummet. Jeg er ganske godt træt af orange og deres uduelige medarbejdere.

Men som skrevet ovenfor, dette er mine erfaringer med orange og hvis der er andre der har haft lignende problemer vil jeg da gerne høre :D

Guest Crispy
Posted
Prossesoren var blevet 3 gange så hurtig som den gamle, 128 mb ram 4 dages levetid på batteriet osv.

Øhhh ... ja, det er da lige godt løgn :?

• 4 weeks later...
Guest soren
Posted

Jeg har også haft mine problemer med orange, jeg har haft min e200 til rep 2 gange for at få de 3-4 dages lovede batteritid, den har stadig kun ca. en dag med SD-kortet i. Første gang den var til rep. tog 14 dage, anden gang en måned, og det virker stadig ikke med sd-kort. Har hentet seneste opdatering.

Posted

3-4 dage.. skulle den kunne det?? Der kan man bare se. Min løber også tør efter en dag, og en meget kort dag vel at mærke.

TKJ

• 1 month later...
Guest Uldtot
Posted

Forstår godt frustrationen..... Det er Teleservice (Dangaard) der udfører deres service.

De fyrer folk og skal spare(Dangaard)........ Det giver lavere service-level

Lavere service-level giver flere sure kunder...... Godt, man ikke står i en telefonbutik

Står man så i en telefonbutik ........ så fortæller man jo blot hvad har fået besked på, uanset om det så er det rigtige eller ej

Og........ nogen gange skriver producenterne så noget som kan virke ret optimistisk

Og det fortæller man så kunden, for det står jo i spec'en

Sådan er der så meget............. Man har ret til at blive sur og udtrykke sig

:?: Men hvad er der på den anden side?

• 4 weeks later...
Guest Helmer
Posted

Tja, jeg har oplevet efter køb af 2 stk spv classic sidste år, at de 4 måneder efter købet pludselig trak 3700 Kr på min regning fordi jeg havde betalt for lidt for telefonerne(hvilket jeg havde i forhold til butikspris, men ikke ifølge den pris jeg havde aftalt med deres 'tilfredsheds analyse medarbejder der selv ringede). Der er nu gået lidt over 1 år siden at de lavede det nummer, jeg fik pengene og så blev de trukket igen. Min telefon har været spærret 3 gange pga den regning til trods for at jeg mundtligt og skriftligt havde klaget over den.

Sagen endte med at jeg skrev et anbefalet brev til deres kundeservice chef, som så løste sagen ved at kreditere mig 1800 kr(ja, ikke 3700), for så måneden efter at trække dem igen. Faktum er at ca. 90% af de medarbejdere jeg har talt med hos Orange DK, enten ikke aner noget som helst om hvordan deres egne systemer, virker eller hvad kundeservice er.

Nu har jeg givet op, jeg magter ikke engang at gå til teleankenævnet med sagen - den tid jeg har brugt på det her langt overstiger de 3700 kr så nu er det slut med Orange for mig, samtidig bruger jeg gerne tid på at forklare folk jeg kender hvorfor de ikke skal vælge Orange og indtil videre har jeg da fået 4 personer til at skifte teleselskab.

Guest Animefan
Posted

Min Orange Historie... :roll:

Først købte man en Orange SPV og var glad for den. Wow Wow, ingen kunne og kan lissom overgå den så man er stolt og ved man har verdens bedste telefon. Total godt ikke sandt?

Men så efter ca et års tid så hænger den sku fat på hovedetelefon profilen og NÆGTER at flytte sig derfra. så Ind til Orange butikken og høre ad, nå fint nok ud til Teleservice så vi ikke skal vente i flere dage.

Den blev så repareret det var da godt nok, men så en uges tid efter kan den ikke synkronisere med computeren mere!

Ud til Teleservice igen og få den repareret en gang til.

Så fik vi den hjem og den synkroniserede fint men nu kunne den ikke finde kameraet!!! 8)

Så ind til Teleservice igen.

Nu havde min far fået nok og gik ind til Orange og spurgte om ikke man kunne få en ny?! :evil:

Jo det kunne han da godt sagde hende damen selvom de lige havde sagt Orange ikke tog telefoner tilbage... :roll:

Men så fik vi en konvolut og der skulle vi sende kopier af vores mindst 3 regninger ind til Orange.

Det gjorde vi så og gik der 3 MÅNEDER inden vi fik svar!!!!

Orange sys så de havde besluttet sig for at ombytte den eller til en større hvis jeg selv betalte differencen i købsprisen.

Wehee tænkte Claus, en E200 til mig!!!!

Og det fede af det var den nu MED abb. kun koster det samme som min gjorde den gang, 3000kr

Så Claus var super glad og nu skyndte han sig at sende sin Orange SPV ind til Orange i den konvolut de havde sendt og nu er det EN UGE SIDEN.

Der står godt nok 21 dage kan der gå inden den kommer men den dumme Orange dame LOVEDE den ville være der den 27 / 7 el. 28 / 7

Claus venter den dag idag stadig på sin E200 :roll: 8)

Faktum er at ca. 90% af de medarbejdere jeg har talt med hos Orange DK, enten ikke aner noget som helst om hvordan deres egne systemer, virker eller hvad kundeservice er.

Ja tak siger jeg bar!! Jeg fik at vide jeg ville få min telefon den 27 / 7 el. 28 / 7 men idag har jeg så lige fået at vide at DEN **** IKKE ER SENDT ENDNU!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.