Guest kriistian Posted June 14, 2004 Report Posted June 14, 2004 Jeg har et ... lidt mærkeligt problem når jeg skal sende sms bekseder med min nye M1000. I går aftes sad og jeg og så en film i tv, og skulle skrive til en af mine venner. Pludselig kommer der en besed tilbage fra en der hedder Thorbjørn, om at jeg har fået forkert nummer ! Og så sent som i dag der jeg har skrevet med min kæreste i et stykke tid, kommer der en besked fra en i slagelse, om at jeg har fået forkert nummer ! hvis jeg går ud i "sendte beskeder" ligger den som sendt til den rigtige kontakt person. Men beskeden kommer tydeligvis ikke frem til den rigtige. Jeg trykker bare Besvar på telefonen, og så kommer beskeden til et nummer jeg ikke kender !!! Det satme mærkeligt !
Guest kriistian Posted June 20, 2004 Report Posted June 20, 2004 Det er der ikke mange der har været udsat for før kan jeg forstå :D
Guest TKJ Posted June 21, 2004 Report Posted June 21, 2004 Hej hej Nej desværre.. Men der er en på Mobildebat der har haft det samme problem.. godt nok med en E200: http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=35357
Guest Crispy Posted June 23, 2004 Report Posted June 23, 2004 Jeg vil sige, det lyder ummidelbart som om det ikke er telefonens skyld, men Orange's... For hvad er chancerne? ... at en "freak-fejl" som denne findes i ekstremet sjældne tilfælde på både M1000 og E200? ... Nej, vel...
Guest kriistian Posted June 25, 2004 Report Posted June 25, 2004 Nu er det et stykke tid siden det sidst er sket. Så lader det bare gå i glemmebogen... Men du har ret. det må være hos Orange fejlen ligger !
Guest subben Posted June 26, 2004 Report Posted June 26, 2004 Det er rigtig irriterende ja! - Jeg har lige lavet en reset og vil se om den bliver ved - giver besked her, hvis det lader til at blive løst, eller hvis en løsning viser sig
Guest kriistian Posted June 26, 2004 Report Posted June 26, 2004 Det er rigtig irriterende ja! - Jeg har lige lavet en reset og vil se om den bliver ved - giver besked her, hvis det lader til at blive løst, eller hvis en løsning viser sig nåå så jeg var ikke den eneste der har været udsat for det :D
Guest subben Posted June 26, 2004 Report Posted June 26, 2004 Før (Ved ikke om den stadig gør det efter jeg lige har lavet reset) gjorde den det næsten ved hver 10' besked! Og det var ikke særlig fedt :D...
Guest kriistian Posted June 26, 2004 Report Posted June 26, 2004 ved det... Skrev godmorgen til min kæreste, spurgte hende om hvad hun skulle lave i dag? Så fik jeg svar fra en Majbrit i slagelse. "Iihh tak. jeg skal ik lave noget." :?
Guest subben Posted June 27, 2004 Report Posted June 27, 2004 Heheh - Noget af det samme her .. lidt irriterende .. bum bum
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now