Guest Animefan Posted July 20, 2004 Report Posted July 20, 2004 Eller den jeg snart får... Da jeg gjorde det med Orange SPV hentede jeg bare et program til det og gjorde det selv, men nu da jeg har søgt efter det er der en eller anden Florin der kan gøre det for 20pund! Hvordan gør jeg det gratis? :roll:
Guest Crispy Posted July 20, 2004 Report Posted July 20, 2004 Hvordan gør jeg det gratis? :roll: Som det ser ud nu så gør du det ikke selv ... da en hvis person, som du jo selv nævner, ikke er kommet sig over sit lille "jeg-kan-unlocke" egotrip ... Simpelt hen dårlig stil hvis du spørger mig ...
Guest Animefan Posted July 20, 2004 Report Posted July 20, 2004 Som det ser ud nu så gør du det ikke selv ... da en hvis person, som du jo selv nævner, ikke er kommet sig over sit lille "jeg-kan-unlocke" egotrip ... Simpelt hen dårlig stil hvis du spørger mig ... Animefan er helt enig. Det var gratis at unlocke den originale SPV og E100eren så hvorofr ikke osse E200? Men det ligegyldigt nu.. Jeg får en SIM LOCKED men skal bar lige ringe et nummer op når jeg får den så blir den gratis unlocked sagde hende orange damen i al fald :P
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now