Guest bistro Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 høp er der andre end min der har problemer med at m1000 laver automatisk hard reset? det skete igen her til morgen... den havde stået i laderen hele natten... da jeg tog den ud af holderen kunne jeg ikke tænde den. den grønne lampe stod og lyste, ja, den blinkede ikke som den skulle. så jeg tog batteriet ud... (ligesom når man skifter batteriet ud) da jeg satte batteriet i igen startede den op som da den var helt ny... alt var væk... film, billeder, kontakter osv. heldigvis har jeg synkroniseret den med min pc så jeg kunne da få mit adresse kartotet igen.. men alt det andet er væk. pisse irriterende! kan man gøre noget eller er det bare mig der er en knude?
Guest Animefan Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Min Orange SPV gjorde det sådan halvt... :shock: Slettede alle ting pånær genveje og programmer.. Så efter jeg selv lavede en hard reset virkede den igen :P Try that?
Guest kriistian Posted August 6, 2004 Report Posted August 6, 2004 Yup... min M1000 lavede det samme fuckup nummer i går nat der jeg skulle skifte batteri. Så startede den op som var den splinter ny... Irriterende :x :x :x
Guest Animefan Posted August 6, 2004 Report Posted August 6, 2004 Yup... min M1000 lavede det samme fuckup nummer i går nat der jeg skulle skifte batteri. Så startede den op som var den splinter ny... Irriterende :x :x :x Bare prøv en rigtig hard reset på den så sku den være der.. :P
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now