Guest roulund Posted July 23, 2004 Report Posted July 23, 2004 Hej. Jeg har lige købt en E200 og den prøver nu at parre med min com. Enhederne kan se hinanden, men jeg kan ikke få lov at gøre noget som helst.... Jeg har læst indlægene om opsætning af com-porte, men jeg må indrømme at jeg er noget forvirret :? Jeg troede jo at det med Bluetooth skulle være så nemt :roll:
Guest Animefan Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Hvorfor bruger du ikke cradlen som medfølger? Den skulle virke ?
Guest TKJ Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Hej hej Cradlen der følger med er jo ikke helt det samme som bluetooth :wink: Har du læst de engelske indlæg? Altså umiddelbart er det lidt svært for mig at hjælpe når jeg ikke ved hvor langt du er kommet altså hvad har du gjort indtil nu?.. men du siger de har fundet hinanden? Har du i Active sync krydset af ved allow serial cable osv..? Har du prøvet de foskellige com porte af der? Har du været inde i My bluetooth places og tjekke hvilken port der benyttes? TKJ
Guest Memet Posted August 6, 2004 Report Posted August 6, 2004 Vedr. Bluetooth problemer. Hmmm Jeg kan ikke svare på prob. men jeg har problem med at sende foto/ toner fra Qtek 8060 ( samme som spv 200) til comp. eller andre enheder ?? Har i løsning til dette? Hilsen M
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now