Guest fcm Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Jeg har store problemer med at modtage sms'er med min SPV classic.. Den skriver der er fuldt net, men alligevel modtager jeg ikke.. Har prøvet med en anden telefon og den modtager fint! Det er i perioder at den ikke gider modtage. Nogen som har haft samme problem ?
Guest tvo Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Jeg havde samme problem med min i flere omgange. Kommer sms'erne når du har bootet telefonen?
Guest fcm Posted July 26, 2004 Report Posted July 26, 2004 Nej, de når **** ikke frem :D Det er pisse irriterende og specielt veninderne går amok, hvis man ikke svarer :P Og de tror bare det er en dårlig undskyldning
Guest Animefan Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Nej, de når **** ikke frem :lol: Det er pisse irriterende og specielt veninderne går amok, hvis man ikke svarer :D Og de tror bare det er en dårlig undskyldning Sådan et problem har jeg osse haft. Men det var problemer med Telia, dvs min operatør og det ordnede sig selv efter en månede eller to... :P Håber dit osse er i orden.
Guest olzzon Posted October 6, 2004 Report Posted October 6, 2004 Jeg har samme problem med min E100, det fungerede fint indtil den blev opdateret hos orange. Jeg har sonofon abb. og kan ikke modtage SMS´re HJÆLP
Guest Flex0r Posted October 25, 2004 Report Posted October 25, 2004 Samme her.. Har Telmore.. har gået på i ca 14 dage... hader det ... mangler masser af beskeder ...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now