Guest bistro Posted July 29, 2004 Report Posted July 29, 2004 jeg mangler en opsœtning af min email på min m1000... nu har jeg været i diverse orange butikker, og de fatter ikke en skid. (eller er det mig?) den ene butik(roskilde) printer en opsœtning ud hvor der står hvad man skal gøre.. fint nok tœnker, det kan jo ikke vœre så svœrt... det virker så ikke. i butikken kbh(storkespringvandet) sagde de -øhhh det ved jeg ikke så meget om... jeg kan printe en opsœtning ud til dig... ellers kan du ringe til kundeservice.. ja tak siger jeg så.. man prøver at ringe til kundeservice, og ud at alle de fine muligheder man kan vœlge imellem er der intet der pejer hen imod opsœtning af email eller noget som helst... det er da lige til at lukke op og skide i... er der overhoveder nogen i orange der er lidt uddannet i spv? eller har vœret på kursus? nå hvis der er nogen der kender opœtningen så skriv lige......
Guest Animefan Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Har aldrig set en M1000 før men hvis dens opsætning er som på en Orange SPV så er det bar at skrive pop3 serveren, smtp serveren som på ALLE mobiler er: smtp.gprs-connect.dk og så dit brugernavn og kode. sådan er det i al fald på den Orange SPV jeg ikke har mere og som jeg nu har ventet i mer end 10 dage på Orange skulle sende mig min E200 8)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now