Guest chrchr Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 Ok - jeg er ret sikker på at det her er n00b-spørgsmål numero uno - men jeg har faneme store problemer med min nyindkøbte SPV classic. Jeg har browset igennem forummet her (superfedt i øvrigt!), men har ikke fået svar på mit spørgsmål. Jeg installerede Jeyo Mobile Companion, men ku s'føli ikke få den til at virke, fordi "the program will not start because it is not digitally signed blabla". Så fandt jeg ud af, at jeg skulle slå certificate security fra på Orange-hjemmesiden - og det gjorde jeg - og den gik igennem - og min SPV SAGDE "your handset has had it's certificate security disabled". Men når jeg prøver at starte Jeyo får jeg STADIG samme error meddelelse om at "the program will not start etc." Hvad gør jeg?
Guest Animefan Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 jeg vil sige geninstaller :P Har selv haft en SPV Classic og havde engang samme problem. Tro mig det er sket for ret mange :D prøv at geninstallere vil jeg sige, altså geninstaller det der Jeyo fitlifut
Guest chrchr Posted August 4, 2004 Report Posted August 4, 2004 Ja - det hjalp (efter at jeg også lige var nødt til at geninstallere opgraderingen af styresystemet :shock: ). Jeg er stadig en lidt småfrustreret ny bruger, men nu lysner det en smule... 8)
Guest Animefan Posted August 4, 2004 Report Posted August 4, 2004 Ja - det hjalp (efter at jeg også lige var nødt til at geninstallere opgraderingen af styresystemet :shock: ). Jeg er stadig en lidt småfrustreret ny bruger, men nu lysner det en smule... 8) Øvelse gør mester min ven :P
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now