Jump to content

Spv som memory stick

Recommended Posts

Guest Coolbox
Posted

Hejsa

Jeg har nævnt dette i en anden post men det var ikke som et spørgsmål så jeg tænkte at der måske var nogle af jer der kan hjælpe.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes noget software som gør det muligt at tilslutte sin spv til usb på sin pc og få direkte adgang til f.eks. sd-kortet. Det skal faktisk emulere en memory stick.

Jeg aner ikke om det er helt umuligt overhovedet eller om det kræver noget hardware men jeg syntes det kunne være ret smart istedet for at skulle bruge en kortlæser. Det er ikke alle mennesker der har sådan en.

Det kan godt være det er et meget dumt spørgsmål men jeg har ikke så meget forstand på det :roll:

Det har heller ikke været muligt at finde andre posts omhandlende det samme. :?

Posted

Hmm.. Altså normalt når man overfører filer osv. fra computer til SPV er den jo tilsluttet via USB og man får adgang til sd kort via active sync, så hvor for ikke.

Jeg har dog købt en kortlæser alligevel, for når jeg overfører større filer, taber den tit forbindelsen.

Problemet vil nok være, at alle de computere du skal bruge det i mellem vel egentlig skal have active sync installeret og du skal slæbe rundt på cradlen..

TKJ

Guest Coolbox
Posted

ja jeg har også selv købt den mindste kortlæser jeg kunne finde men vil helst undgå at skulle slæbe den med mig rundt alligevel. Det ville være smart når man besøger folk at man netop ikke behøver installere Activesync.

Jeg havde forrestillet mig at man kunne bruge et Hotsync-kabel som jo både lader og giver data-adgang.

Jeg har snakket med en kammerat om det og han mente at windows mobile simpelthen ikke tillader det :cry: .

Jeg syntes bare det lyder lidt mærkeligt hvis man ikke kan.... :roll:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.