Jump to content

C500 udsat til slutningen af august.

Recommended Posts

Posted

Orange har opdateret deres hjemmeside og nu er de gode informationer om launch i starten af august ændret til slutningen af August.

Informationerne har jeg senere fået bekræftet fra Orange..

Så hvis vi vil være med på forkanten må vi selv importere telefonerne..

Gad vide hvorfor Orange regner danske brugere for nul+nix... Det er sq lidt surt..

/J

Guest Crispy
Posted

Måske har det noget med Orange opkøbet at gøre? Eller, gad vide om de ikke bare udskyder det så de kan nå at udvikle noget beta software som vi kan være forsøgskaniner på?

:x

Posted

Så vidt jeg ved har TeliaOrange ikke tænkt at sig at køre videre med SPV telefonerne... Men; Telia i Sverige sælger QTEK, så vi kommer nok til at se dem der istedet...

Og den eneste årsag jeg kan finde til en forsinkelse skal være at det tager tid at skrive en dansk brugsforvirring.. For min skyld kan de godt stikke den brugsforvirring skråt op og så få launchet den telefon.. Den engelske ROM indeholder dansk T9, og så kan vi vel bare få den danske rom til download når den er klar...

Det ville da ligne launchen af den klassiske spv lidt mere - og tage lidt mere hensyn til de folk der brænder for SPV-serien..

Gad vide om Orange DK læser MoDaCo DK (gør du Peter?? :P)

/J

Guest Crispy
Posted

Hehe, ja, Jacob, jeg tror du skal passe på hvad du ønsker dig ... Du jo anbefaler lige frem Orange at udsende et halvfærdigt produkt! ... Bare roligt, jeg tror nok der bliver rigeligt med ting at brokke sig over uden at manglende manual og fejloversættelser skal lægges oven i ...

... Og nej, Orange læser nok ikke Modaco! ... ellers ville en del af os nok have fået besøg af tæskehold på nuværende tidspunkt, lol!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.