Guest Stereophonic Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Hejsa Har lige updateret min E200 med den nyeste software, men så er man tilbage ved den gamle skrifttype, som jeg ærligt talt synes er lidt kedelig og lidt pixeleret også!! Var rigtig glad for den skrifttype, der var med i den sidste update. Kan man lægge den opdatering ind igen - altså oven i den nye her, og "genvinde" skriften fra den tidligere update??? Det lyder nok lidt indviklet, men jeg er sikker på i ved hvad jeg mener... ;-)
Guest MoRFLeZ Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Ummm ja ... prøv at søg her på MoDaCo efter et program der vist hedder noget med Shell Orange (burde være okay let at Seach efter).
Guest Stereophonic Posted August 15, 2004 Report Posted August 15, 2004 Fandt ikke lige ud af det der "SHell Orange" men fandt en cab fil, med ClearType font... Men, der står at jeg ikke havde rettigheder til at installere den... Hvorfor nu det?? Burde det ikke være muligt at installere sådanne ting på E200 da????
Guest MoRFLeZ Posted August 16, 2004 Report Posted August 16, 2004 Sikkert kun hvis den er 100% software unlocked igennem Dev siden! Men her er Shell-Orange: http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=1099...highlight=shell
Guest Stereophonic Posted August 17, 2004 Report Posted August 17, 2004 Mange tak - så virker det!!! Sikkert kun hvis den er 100% software unlocked igennem Dev siden! Men her er Shell-Orange: http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=109918&highlight=shell
Guest TKJ Posted August 31, 2004 Report Posted August 31, 2004 Hejsa Har lige updateret min E200 med den nyeste software, men så er man tilbage ved den gamle skrifttype, som jeg ærligt talt synes er lidt kedelig og lidt pixeleret også!! Var rigtig glad for den skrifttype, der var med i den sidste update. Kan man lægge den opdatering ind igen - altså oven i den nye her, og "genvinde" skriften fra den tidligere update??? Det lyder nok lidt indviklet, men jeg er sikker på i ved hvad jeg mener... ;-) Jeg spørger lige lige forsigtigt hvilken update du har installeret? Er det 2.7.4.1? TKJ
Guest Stereophonic Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 Jeg spørger lige lige forsigtigt hvilken update du har installeret? Er det 2.7.4.1? Ja, det er 2.7.4.1 updateringen :-) TKJ
Guest Jezzer Posted September 13, 2004 Report Posted September 13, 2004 Hmm. Jeg har installeret Shell Orange, men jeg syntes stadig jeg har den gamle font :-( Det kunne være jeg skulle prøve med at installere fonten. Hvor fandt du den? /Jesper
Guest MoRFLeZ Posted September 15, 2004 Report Posted September 15, 2004 Det hedder ClearType ... og er ikke en font i sig selv, men anywayz... ... du kan installere ClearType via www.badcabbage.co.uk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now