Jump to content

Ny UPDATE - skrifttype!!!

Recommended Posts

Guest Stereophonic
Posted

Hejsa

Har lige updateret min E200 med den nyeste software, men så er man tilbage ved den gamle skrifttype, som jeg ærligt talt synes er lidt kedelig og lidt pixeleret også!! Var rigtig glad for den skrifttype, der var med i den sidste update. Kan man lægge den opdatering ind igen - altså oven i den nye her, og "genvinde" skriften fra den tidligere update???

Det lyder nok lidt indviklet, men jeg er sikker på i ved hvad jeg mener... ;-)

Guest MoRFLeZ
Posted

Ummm ja ... prøv at søg her på MoDaCo efter et program der vist hedder noget med Shell Orange (burde være okay let at Seach efter).

Guest Stereophonic
Posted

Fandt ikke lige ud af det der "SHell Orange" men fandt en cab fil, med ClearType font... Men, der står at jeg ikke havde rettigheder til at installere den... Hvorfor nu det?? Burde det ikke være muligt at installere sådanne ting på E200 da????

• 2 weeks later...
Posted
Hejsa

Har lige updateret min E200 med den nyeste software, men så er man tilbage ved den gamle skrifttype, som jeg ærligt talt synes er lidt kedelig og lidt pixeleret også!! Var rigtig glad for den skrifttype, der var med i den sidste update. Kan man lægge den opdatering ind igen - altså oven i den nye her, og "genvinde" skriften fra den tidligere update??? 

Det lyder nok lidt indviklet, men jeg er sikker på i ved hvad jeg mener... ;-)

Jeg spørger lige lige forsigtigt hvilken update du har installeret? Er det 2.7.4.1?

TKJ

Guest Stereophonic
Posted

Jeg spørger lige lige forsigtigt hvilken update du har installeret? Er det 2.7.4.1?

Ja, det er 2.7.4.1 updateringen :-)

TKJ

• 2 weeks later...
Posted

Hmm. Jeg har installeret Shell Orange, men jeg syntes stadig jeg har den gamle font :-(

Det kunne være jeg skulle prøve med at installere fonten. Hvor fandt du den?

/Jesper

Posted

Det hedder ClearType ... og er ikke en font i sig selv, men anywayz...

... du kan installere ClearType via www.badcabbage.co.uk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.