Guest Stereophonic Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Har oplevet det mest mærkelige med min E200 idag. Den havde ligget i 2 timer uden jeg havde brugt den. Da jeg skulle ringe, mødte jeg denne meddelelse: "Startskærm layout kunne ikke findes" (noget lignende) SÅ trykkede jeg på én knap og så slukkede den og da den var startet op igen, havde den slettet sig selv. ALT på tlf. som ved en hard reset!!!! GRRR!!!!!!! Hvad sker der for det møg!! Vil ha´ en Nokia 3210 i stedet!!! ;-)
Guest kriistian Posted August 15, 2004 Report Posted August 15, 2004 SÅ trykkede jeg på én knap og så slukkede den og da den var startet op igen, havde den slettet sig selv. ALT på tlf. som ved en http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?p=97945#97945>Hard Reset!!!! GRRR!!!!!!! Hvad sker der for det møg!! Vil ha´ en Nokia 3210 i stedet!!! ;-) 3210 :D *griner* Ja problemet er ikke ikke noget nyt. Min M1000 gjorde det for 2 uger siden da jeg skulle skifte batteri på den, og aner ik selv hvorfor den gør det... Måske et klogt hoved her inde ved det ! :P
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now