Guest smeden Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Helt banalt problem, men det volder mig problemer! Jeg vil gerne skifte til et andet homeskin, men har fået så mange forskellige forklaringer på, hvor det skal ligge for at virke, at det IKKE virker... :P Hvad gør jeg forkert? Jeg har downloadet den til storage/app. data/home spv e200
Guest Animefan Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Det er rigtigt nok! :P Mener både du skal ligge billede og skin filen der. :D er det ikk en .xml fil? ¨ hmm jo det er :lol:
Guest smeden Posted August 14, 2004 Report Posted August 14, 2004 Tak for det! Jeg troede, jeg var helt håbløs! :P Jeg har fundet både .zip, .cab og .hme filer Meeeen det er ikke det hele, der virker. Jeg har så fundet et ok skin indtil videre. Jeg vil prøve at lave det lidt om med programmet til det. :? hvis jeg lige kan finde ud af det :wink: smeden
Guest Animefan Posted August 14, 2004 Report Posted August 14, 2004 Tak for det! Jeg troede, jeg var helt håbløs! :P Jeg har fundet både .zip, .cab og .hme filer Meeeen det er ikke det hele, der virker. Jeg har så fundet et ok skin indtil videre. Jeg vil prøve at lave det lidt om med programmet til det. :? hvis jeg lige kan finde ud af det :wink: smeden Øvelse, forsøg og en masse tests burde kunne gøre det :D
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now