Guest tbay Posted August 19, 2004 Report Posted August 19, 2004 Jeg kan ikke installere Rick dangerous da der står at jeg ikke har system rettigheder?
Guest Animefan Posted August 20, 2004 Report Posted August 20, 2004 Velkommen til forummet :) Det er fordi du skal app. unlocke din SPV Classic. Finder liige linket til dig :P | | | / APP UNLOCK NU!
Guest tbay Posted August 20, 2004 Report Posted August 20, 2004 Tak skal du have, men det virker ikke. Jeg skriver Imei nummeret og mobil nummeret, men jeg får aldrig meddelelsen at den er unlocket. :?
Guest Animefan Posted August 20, 2004 Report Posted August 20, 2004 så gør vi noget andet :) Lig filerne i zip filen kaldet STARTMENU ind i din start menu (udpakket) og filerne i zip filen kaldet TEMP ind i temp mappen på din SPV. selvfølgelig skal du oss udpakke dem :P Edited: DisableSecurity er IKKE lovligt her på MoDaCo - og er derfor fjernet!
Guest tbay Posted August 20, 2004 Report Posted August 20, 2004 FEDT...tusind tak for hjælpen. Nu kan jeg for alvor komme igang med at bruge den :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now