Guest MoRFLeZ Posted December 13, 2004 Report Posted December 13, 2004 [Opdateret: 1/2 2006] SPV Portal 2.5 Så fik jeg tid til at se lidt på SPV Portal igen. Portalen er opdateret med følgende: * Mange døde links fjernet eller ændret * Få nye links tilføjet * Portalen er nu delt i 2 version, én til 2002/3 modeller og én til 2005 modeller Portalen kan hentes via din PC / Mobil fra www.spvportal.dk i enten cab eller zip format (eller direkte via SPV Portal hvis denne er installeret på din telefon). Det skal siges, at dette er et hurtigt quick fix, der er stadig ting der ser herrens ud på 2005 mobiler, men det er bestemt stadig en forbedring, i forhold til 2003 versionen. Som altid, hvis du sidder inde med gode SPV/PDA venlige links, der endnu ikke har fundet vej til portalen, er du meget velkommen til at sende dem til mig! OBS: Hvis du i øjeblikket kører version 2.1 SPV Portal på din WM5 telefon, behøver du ikke afinstallere denne. Installér blot den nye 2005 version oveni! God fornøjelse!!
Guest Crispy Posted December 14, 2004 Report Posted December 14, 2004 Nice nok da! ... nogen burde virkelig lave en generisk menu til sådan noget der så vi også kunne få nogle flotte overgangseffekter etc. :)
Guest MoRFLeZ Posted December 14, 2004 Report Posted December 14, 2004 Nice nok da! ... nogen burde virkelig lave en generisk menu til sådan noget der så vi også kunne få nogle flotte overgangseffekter etc. :) Amen
Guest NicolaiLund Posted March 6, 2005 Report Posted March 6, 2005 Amen <{POST_SNAPBACK}> Ved godt dette emne er lidt gammelt.. Men hvor skal alt dette placeres på telefonen?
Guest LarsDK Posted March 8, 2005 Report Posted March 8, 2005 Ja jeg vil også gerne vide hvordan det skal placeres?
Guest freeky001 Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Indholdet af zipfilen skal placeres et eller andet sted på mobilen. Så åbner man bare index.html filen. Tip: Tilføj portalen til foretrukne
Guest FonZi Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 Ny version! <{POST_SNAPBACK}> Hvad er det her program for noget?? :oops: ;)
Guest MoRFLeZ Posted November 18, 2005 Report Posted November 18, 2005 Det er bare en simpel HTML portal hvor jeg har samlet links der er SPV/PDA venlige.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now