Guest odessadream Posted December 16, 2004 Report Posted December 16, 2004 Hoe kan ik mijn C500 unlocken zodat ik ik er allerlei programma's op kan zetten????
Guest peekie Posted December 17, 2004 Report Posted December 17, 2004 Eerst welkom , ga naar <<< HIER>>> en alles invullen en binnen een paar min heb je een software lock vrij C500 :) :wink: :wink: :wink:
Guest BarnOwl Posted December 23, 2004 Report Posted December 23, 2004 Helaas werkt dat niet bij mij. Ik heb een SPV C500 met de laatste Orange rom. Hij is wel sim-unlocked. Werkt de site niet alleen met Orange abonnees? Ik heb een T-Mobile sim erin. Het app. unlock tool werkt ook niet vanwege de application unlock, ik krijg dan de melding dat het geen gecertificeerd programma is. Schiet lekker op zo. Er moet toch een manier zijn om mijn C500 volledig vrij te maken? Ik wil de .cab file installeren van een homescreen die hier op de site staat, maar dat vertikt hij dus...... :cry:
Guest msmilde Posted January 13, 2005 Report Posted January 13, 2005 ga anders ff naar http://www.coolsmartphone.com/index.php?op...owns&Itemid=119 en kies unlock all (wel eerst ff registreren).. dit tooltje op de juiste wijze naar je phone kopieren en runnen en je C500 is vrij van locks... Heeft bij mij in 1 keer goed gewerkt!
Guest Noik Posted January 13, 2005 Report Posted January 13, 2005 Bij mij werkte de Orange OTA unlock eerst ook niet. Toen ik heb ik em moeten hard-resetten. Zo gauw die erna weer opgestart was kreeg ik gelijk de melding dat ie unlocked was :|
Guest justinhalsall Posted January 17, 2005 Report Posted January 17, 2005 hoe heb je je c500 unlocked? ik wil mijn oude spv unlocken zodat mn broertje hem kan gebruiken met zijn telfort prepaid...
Guest Tristan Posted January 18, 2005 Report Posted January 18, 2005 Er is een wezenlijk verschil tussen application unlocken, en sim unlocken. Ik geloof wel dat je de oude SPV ergens gratis kunt unlocken, maar dan moet je eventjes op deze site zoeken.
Guest abarchan Posted May 8, 2005 Report Posted May 8, 2005 weet iemand ook hoe je een mpx200 kan unlocken? een programma software of zo iets dus niet verwijzen naar die sites die geld voor vragen thanx
Guest robinmike Posted November 5, 2005 Report Posted November 5, 2005 Helaas werkt dat niet bij mij. Ik heb een SPV C500 met de laatste Orange rom. Hij is wel sim-unlocked. Werkt de site niet alleen met Orange abonnees? Ik heb een T-Mobile sim erin. Het app. unlock tool werkt ook niet vanwege de application unlock, ik krijg dan de melding dat het geen gecertificeerd programma is. Schiet lekker op zo. Er moet toch een manier zijn om mijn C500 volledig vrij te maken? Ik wil de .cab file installeren van een homescreen die hier op de site staat, maar dat vertikt hij dus...... :cry: <{POST_SNAPBACK}> je moet dit cab file vanuit je computer installeren. dan werkt ie wel :-) heb ik ook gedaan
Guest Zwappp Posted March 4, 2006 Report Posted March 4, 2006 weet iemand ook hoe je een mpx200 kan unlocken? een programma software of zo ietsĀ dus niet verwijzen naar die sites die geld voor vragen thanx <{POST_SNAPBACK}> Hi, Heb dus waarschijnlijk hetzelfde probleem, heb mijn mpx200 geflashed naar WM2005 en kan nu dus geen nieuwe homescreens meer installeren...:-( Hij geeft aan dat ik te weinig system permissions heb. Weet iemand hier wat op of heb ik weer s wat gemist?? Thx
Guest njitram Posted March 6, 2006 Report Posted March 6, 2006 (edited) je moet even een unlock erover heen gooien dan zou die het weer moeten doen ;) Edited March 6, 2006 by njitram
Guest RedTop Posted March 8, 2006 Report Posted March 8, 2006 je moet even een unlock erover heen gooien dan zou die het weer moeten doen ;) <{POST_SNAPBACK}> Ik heb hetzelfde probleem. MPX200 geflashed naar WM2005 en nu geen mogelijkheden meer om proggies te installeren. De diverse unlock apps die ik heb gevonden werken niet... ;)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now