Guest olema Posted January 5, 2005 Report Posted January 5, 2005 jeg har en spv 500 hvor i jeg har installeret mapolis navigation jeg har købt en tom tom bluetooth gps retriver som telefonen nemt kan finde men jeg kan ikke få mapolis programmet til at finde den er der nogen der kan hjælpe mig eller kan programmet bare ikke køre med sådan en antenne :cry:
Guest Lojt Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 Prøv at gå i Tilbehør -> Konfigurationer -> BT Serialport setup og hakke begge porte af.
Guest olema Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 (edited) Prøv at gå i Tilbehør -> Konfigurationer -> BT Serialport setup og hakke begge porte af. <{POST_SNAPBACK}> jubii jeg fandt ud af det man skal gå ind i Tilbehør -> Konfigurationer -> BT Serialport setup og makere com 7 proten kun den for udgående trafik ikke indgående i programmet mapolis skal man sætte gpsopsætningen til at søge på com 7 og sætte hastigheden på 4800 baud rate så virker det med det samme rigtig godt og hurtigt enda meget bedre end mio 168 som jeg også har haft engang. :) Edited January 6, 2005 by olema
Guest FIF Styre Posted January 7, 2005 Report Posted January 7, 2005 Er det godt mapolois når man har gps... eller er tomtom 3 meget bedre? HVor meget kostede reciveren
Guest olema Posted January 7, 2005 Report Posted January 7, 2005 mapolis kører rigtig godt men er på engelsk tom tom 3 har jeg ikke prøvet jeg gav 1200 kr for blue tooth tom tom antennehos http://www.proshop-direkte.dk/ bestilte den ene dag og fik den dagen efter så det var hurtigt men der er ikke lader med så det skal man skal skaffe men det er jo ikke så svært :D
Guest zapin Posted February 27, 2005 Report Posted February 27, 2005 Nu fås den også på dansk ;-) Med en masse dejlige funktioner, men ikke så god visning som TT3 :-)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now