Guest olema Posted January 11, 2005 Report Posted January 11, 2005 hej er der nogle der kan hjælpe mig jeg har kort til mapopolis som er hentet og betalt via deres hjemmeside jeg har nu opdateret mapopolis til den nye version som også er på dansk hviken jo er dejligt men mine gamle kort kan jeg ikke finde med det nye mapopolis findes der ikke en måde at få dem til at virke på den nye version??? uden at skulle til at betale for nye kort igen. :D
Guest zapin Posted February 27, 2005 Report Posted February 27, 2005 hej er der nogle der kan hjælpe mig jeg har kort til mapopolis som er hentet og betalt via deres hjemmeside jeg har nu opdateret mapopolis til den nye version som også er på dansk hviken jo er dejligt men mine gamle kort kan jeg ikke finde med det nye mapopolis findes der ikke en måde at få dem til at virke på den nye version??? uden at skulle til at betale for nye kort igen. :lol: <{POST_SNAPBACK}> Ved ikke om dem jeg har er gamle eller nye ;-) ca. 14 dage side jeg hentede dem, men kan da godt sende dem til dig, bare skriv en mail til [email protected] så kommer de ;-)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now