Guest munK Posted March 5, 2005 Report Posted March 5, 2005 hey... jeg har en c500... og kunne godt tænke mig at jeg kunne skrive beskeder til nogle andre som også har bluetooth. jeg har hørt det er muligt, men kan ikke rigtig finde ud af det...
Guest Batmanden Posted April 21, 2005 Report Posted April 21, 2005 Kig evt. lidt på programmet Mobilck. www.mobiluck.com - ganske skægt lille program ;) Kan sende beskeder til alle telefoner med BT aktiveret...
Guest slapy Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 (edited) Kig evt. lidt på programmet Mobilck. www.mobiluck.com - ganske skægt lille program ;) Kan sende beskeder til alle telefoner med BT aktiveret... <{POST_SNAPBACK}> Enig med Batmanden, mobilluck er et sjovt lille program, og det er mega skægt at at se andres ansigt når man fx. sender en besked med, follow the white rabbit, eller you drink too much :D Edited June 16, 2005 by slapy
Guest Kleinstrup Posted June 28, 2005 Report Posted June 28, 2005 Jeg kan ikke få love at køre det program i windows efter jeg har Downloaded det??? Hvad kan det skyldes?
Guest MoRFLeZ Posted July 2, 2005 Report Posted July 2, 2005 Hvilken fejl melder den? Måske er det noget du skal køre fra din tlf?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now