Guest spider Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 ..lige et hurtigt spørgsmål...hvad er forskellen på disse to modeller? Og her mener jeg ikke bare på de specs som der er anført men også som man reelt VED er forskellen.. http://www.expansys.dk/product.asp?code=124583 og http://www.expansys.dk/product.asp?code=123879 tak på forhånd :)
Guest banzaixb Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Der er ingen forskel på selve telefonen, det er bare hver sin udgiver. Begge to er pruduceret af HTC /banzai
Guest spider Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 ...men hva mener de så med flg på I-mate: New from i-Mate!....blablabla... AND integrated WLAN 802.11b...blablabla. og flg: 2.2”, Transflective TFT-LCD 176 x 220 pixels, ...senere skriver de så flg: LCD Module- 2.2” QVGA hvorimod QTEK 8200 siger: LCD Module- 2.2” QVGA Til gengæld siger Qtek intet om WLAN så vidt jeg har forstået så er en QVGA skærm da på mere en 176 x 220 pixels som I-mate siger (nu kan jeg ikke lige huske hvor stort...men ihvertfald mere) Derudover mener jeg da ikke at nogle af disse modeller eller andre har WLAN indbygget...eller hva? Har jeg helt misforstået noget eller hur :??: :??: :|
Guest Crispy Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 Har jeg helt misforstået noget eller hur :??: :??: :| <{POST_SNAPBACK}> Nej, der er vist noget de har misforstået. De to telefoner burde være fuldstændig ens ... og derudover er der ingen af dem der har WLAN... og ja, QVGA er i 240x320, ikke 176 x 220... :)
Guest spider Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 thanks a million Crispy...lige hvad jeg havde brug for at vide..nu blir det spændende at se om prisen bliver den samme på begge tlf..... Ved i forresten om det kan betale sig at købe en sådan i London uden sim lås....skal nemlig dertil i næste mdr og er VILD efter at få fingrene i en...og UD med min P900....
Guest zapin Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 Nej, der er vist noget de har misforstået. De to telefoner burde være fuldstændig ens ... og derudover er der ingen af dem der har WLAN... og ja, QVGA er i 240x320, ikke 176 x 220... :) <{POST_SNAPBACK}> Hej Crispy Joo..jeg mener nu at have læst flere steder bl.a. her : http://mobile-review.com/pda/review/htc-to...stlook-en.shtml At det ihvertfald er "optional" hvad de så mener med det ? Men den testede model havde ihvertfald wifi de skriver : The main innovation the device offers is Wi-Fi. Now, this is one of the first Wi-Fi smartphones Så mon ikke den har det alligevel :?:
Guest spider Posted August 24, 2005 Report Posted August 24, 2005 @zapin, Den model du henviser til er 8300 eller 8310...det er ikke helt den samme som 8200. Selv venter jeg med at prøve at få fat i 8200 indtil 8300 kommer...guderne må så vi hvordan jeg ellers får fat på den (8300)....for i øjeblikket ser det ikke engang ud til at 8200 er kommet...expansys venter stadig og Sonofon (dem jeg har snakket med) ved ikke rigtigt noget om den....så det blir spændende at se hvad der sker med 8300....
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now