Guest spider Posted August 25, 2005 Report Posted August 25, 2005 Jeg er blevet tilbudt at købe en C 550 fra UK for 200 britiske pund. Den er vistnok sim låst men det er der jo råd for. Desuden er den spritny og i original forpakning....MEN nu bliver jeg pludselig i tvivl om jeg skal sige ja eller om jeg skal vente på QTEK 8300 eller 8310. Hva siger I....skal jeg gøre det eller vente?
Guest FonZi Posted October 12, 2005 Report Posted October 12, 2005 Jeg er blevet tilbudt at købe en C 550 fra UK for 200 britiske pund. Den er vistnok sim låst men det er der jo råd for. Desuden er den spritny og i original forpakning....MEN nu bliver jeg pludselig i tvivl om jeg skal sige ja eller om jeg skal vente på QTEK 8300 eller 8310. Hva siger I....skal jeg gøre det eller vente? <{POST_SNAPBACK}> Hvis du ikke skal bruge WiFi til noget så tror jeg at jeg ville tage C550'eren.. :o At den anden har et nyere os gør ikke det store for mit vedkommende ihvertfald er godt tilfreds med det os der ligger i E200'eren!
Guest Batmanden Posted October 13, 2005 Report Posted October 13, 2005 Hvis du ikke skal bruge WiFi til noget så tror jeg at jeg ville tage C550'eren.. :o At den anden har et nyere os gør ikke det store for mit vedkommende ihvertfald er godt tilfreds med det os der ligger i E200'eren! <{POST_SNAPBACK}> Jeg ville uden at dvæle vente på 8310... For det første skulle batteri tiden på C550 være væsentligt forringet i forhold til C500. Af ekstra lækre feaures får du i 8310 WM5, EDGE og som der er sagt wifi, men blot det faktum at batteriet ikke holder så godt som C500 er nok til at holde mig fra den...
Guest TBanan Posted November 20, 2005 Report Posted November 20, 2005 For det første skulle batteri tiden på C550 være væsentligt forringet i forhold til C500. <{POST_SNAPBACK}> Det ved jeg nu ikke om den er. På min har den kørt i 5 dage uden opladning, mens min E200 gik død efter 1½, så det er da en orbedring der er til at føle på! Min C550 er købt over ebay og jeg er ovenud tilfreds med den, pånær den manglende T9 dansk ordbog, men det er der vel råd for.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now