Jump to content

SÅ fik jeg ENDELIG fingrene i en SPV C550

Recommended Posts

Posted

jeps thats right...sidder og leger med min C 550. Det er GODT NOK noget andet end den SPV classic jeg havde i tidernes morgen....meget hurtigere, mindre og MEGET bedre skærm...prøver i øjeblikket at få den op og køre med Sonofon GPRS og AS....fik den igennem en anden på UK forumet for 200£ (statdig i forseglet kasse fra Orange) hvilket egentligt er OK når man tænker på hvad Expansys skulle have for den (ca 4000 kr)...

Posted
jeps thats right...sidder og leger med min C 550. Det er GODT NOK noget andet end den SPV classic jeg havde i tidernes morgen....meget hurtigere, mindre og MEGET bedre skærm...prøver i øjeblikket at få den op og køre med Sonofon GPRS og AS....fik den igennem en anden på UK forumet for 200£ (statdig i forseglet kasse fra Orange) hvilket egentligt er OK når man tænker på hvad Expansys skulle have for den (ca 4000 kr)...

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med den.. :o Ja kunne jeg sq også godt bruge, men tør ikke handle med noget som helst telia mere..

Posted

du behøver nu ikke have telia for at få en C 550. Jeg har selv sonofon men jeg skulle da SIM unlocke min tlf da jeg fik den. Dette kan gøres enten ved et reg. Hack eller ved at sim unlocke den via internettet, hvilket jeg gjorde da jeg ikke kunne få det til at virke med REG hacket. Det kostede mig godt nok 200 kr, men hellere det end en ubrugelig tlf. Nu har jeg så endelig fået den decertificeret og fået den til at køre med AS så den spiller 100 %...så nu begynder alt det sjove først :o

Posted

taaaak for det....måske du ligefrem skal hjælpe mig med den også som du hjalp mig med SPV classic....well time will show..

Posted

jamen hvorfor dog ikke det? har du fundet noget der er bedre?

Posted

Ikke just, forbander manglerne på min K750i hver dag, men kameraet er en væsentlig faktor for mit vedkommende - og her gør K750i det bedre end alle andre. =)

Savner helt klart funktionerne fra min C500, men venter et par SPV'er før jeg hopper på igen! Tror jeg *G*.... er sq fristet!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.