Guest erik08 Posted January 6, 2006 Report Posted January 6, 2006 Wie kan mij helpen? Ik krijg geen verbinding met mijn spv M500. De vebinding wil ik met een usb kabel maken. Er gaat iets fout met active sync... Ik heb windows xp (home edition) Ik gebruik active sync 3.8 (3.7.1 en 4.1 ook geprobeerd) Bij het instaleren van active sync heb ik geen verbinding gemaakt met de spv volgens de voorschriften. Ook zet ik norton even uit (mocht dit nut hebben) Bij firewall zag ik dat er al was aangegeven dat er voor active sync een uitzondering gemaakt wordt. de foutmelding: In active sync connection manager is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Wie kan mij verder helpen?
Guest erik08 Posted January 6, 2006 Report Posted January 6, 2006 Nog wat info voor degene die er wat mee kan.. Mn spv geeft tijdens het verbinden aan: connecting to host user authenticated. Dan heb ik heel even de kans om hide of cancel aan te klikken op de spv. En dan loopt active sync vast.
Guest peekie Posted January 6, 2006 Report Posted January 6, 2006 welke firewall heeft u ? met mcafee moet je ook het privacy uitzetten
Guest erik08 Posted January 14, 2006 Report Posted January 14, 2006 Ik heb een standaard windows firewall. Nog geen verbinding kunnen maken met spv trouwens.. Het viel mij ook op dat active sync vanzelf start bij het opstarten van de laptop. active sync loopt dan direct vast.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now