Jump to content

Collectief agenda items verwijderen?

Recommended Posts

Guest timothee
Posted

Hallo,

Weet hier iemand hoe je collectief je agenda items kunt verwijderen uit een Orange SPV E200?

Ik wil het toestel aan mijn vader geven maar die hoeft natuurlijk niet mijn 323 agenda items in het toestel te hebben. Via ActiveSync heb ik ze makkelijk collectief erin gekregen, maar ik weet nu niet hoe ik ze er in

Guest peekie
Posted

een hard reset wil alles uit in een keer ;) ( begin,bureau accessories, clear storage )

Guest timothee
Posted
een hard reset wil alles uit in een keer ;)

Euhm ja dat klopt maar misschien wis ik dan nog wel meer. In principe wil ik alle huidige instellingen behouden en alleen data verwijderen. De taken en contacten heb ik al gewist, nu de agenda items nog. Dat zijn er nogal veel en ze staan uiteraard verspreid over heel wat dagen dus handmatig is geen beginnen aan.

Nog andere suggesties?

Guest timothee
Posted
Euhm ja dat klopt maar misschien wis ik dan nog wel meer. In principe wil ik alle huidige instellingen behouden en alleen data verwijderen. De taken en contacten heb ik al gewist, nu de agenda items nog. Dat zijn er nogal veel en ze staan uiteraard verspreid over heel wat dagen dus handmatig is geen beginnen aan.

Nog andere suggesties?

Ik heb het denk ik al gevonden...

In Outlook kun je t

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.