Guest kina500 Posted December 20, 2006 Report Posted December 20, 2006 Hej Er der nogen med en Dansk Qtek S200, der kan hjælpe mig med at skaffe seneste firmware til Qtek S200? Jeg har en S200, men kan desværre ikke melde mig til www.qtek.dk, siden godkender ikke min Imei nr. Min S200 må være parallel importeret, eller sådan noget, siden det ikke kan lade sig gøre at melde sig til qtek.dk. Er der nogen der er medlem af qtek.dk, og kan downloade den sidste firmware ? Jeg er meget interesseret i den, og vil også gerne give noget for den. Håber en kan hjælpe. Glædelig jul.
Guest Mhumle Posted January 9, 2007 Report Posted January 9, 2007 (edited) Ja, Se attachment. God fornøjelse. mHumle :) Edited January 9, 2007 by Mhumle
Guest Mhumle Posted January 9, 2007 Report Posted January 9, 2007 Jeg kan ikke få den fil attached. Kan jeg uploade til at andet sted? Jeg er ny her, så jeg gør det måske forkert. mvh mHumle
Guest rokujuuyon Posted January 29, 2007 Report Posted January 29, 2007 Nu ved jeg ikke hvor stor den er, men på upload.peecee.dk kan du uploade filer op til 10mb i størrelse.. evtl. splitte den op i flere dele.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now