Guest LHolm Posted January 11, 2007 Report Posted January 11, 2007 Ved godt det nok ikke har så meget med en mobil enhed at gøre, men har problemer med at formaterer mit MiniSDkort.. Har en "adaptor" til det så der er til at sætte i en alm kortlæser, men når jeg så vil formaterer det igennem Windows, siger den at selv kortet er skrive beskyttet. Har prøvet at sætte den lille "Switch" i siden, i begge stillinger, men det funker ikke... Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan formatterer det??? Kan nemlig hverken slette eller lægge filer ind på det.. Hvilket er PÆNT irriterende. hehe Håber i kan hjælpe mig. Mvh LHolm
Guest thiess Posted February 21, 2007 Report Posted February 21, 2007 Ved godt det nok ikke har så meget med en mobil enhed at gøre, men har problemer med at formaterer mit MiniSDkort.. Har en "adaptor" til det så der er til at sætte i en alm kortlæser, men når jeg så vil formaterer det igennem Windows, siger den at selv kortet er skrive beskyttet. Har prøvet at sætte den lille "Switch" i siden, i begge stillinger, men det funker ikke... Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan formatterer det??? Kan nemlig hverken slette eller lægge filer ind på det.. Hvilket er PÆNT irriterende. hehe Håber i kan hjælpe mig. Mvh LHolm Prøv at formattere som FAT fil system. Windows formattere default som FAT 32...... Det kan også være adapteren. Jeg formatterede kortet ført i telefonen, med Taskmanager, derefter i pc-windows som FAT 32, det hjalp.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now