Guest forsho Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 (edited) Hallo allemaal, volgens mij is dit forum niet meer zo actief maar probeer het toch. Ik heb sinds vandaag een nieuwe Samsung Omnia, ik probeer mijn sim kaart erin en alles doet het direct. Bellen, sms ect. alleen me Web 'n Walk doet het niet (en Wi-Fi eigenlijk ook niet) Ik kan dus niet emailen en msn'en en internet explorer. Ik heb met Tmobile gebeld, alleen zij weten ook niet echt hoe je de Web 'n Walk gegevens moet instellen op de Samsung Omnia. Mijn vraag is dus: (voor de gene die niet willen lezen in het kort) Hoe stel ik Web 'n Walk in op de Samsung Omnia (i900) Verbindingsinstellingen (TCP/IP en WAP 2.0 over GPRS) Accountnaam: T-Mobile internet APN: internet Gebruikersnaam: geen Wachtwoord: geen Aanmeldverzoek: nee Verificatie: PAP IP-adres dynamisch Primair DNS-adres: 0.0.0.0 web`n`walk/Opera-browserinstellingen Profielnaam: web`n`walk Accountnaam: T-Mobile Internet web`n`walk startpagina: http://pda.t-mobile.nl Proxyadres: geen Proxypoort: geen Verificatie: PAP Beveiliging: uit Sessie modus: permanent Edited October 12, 2009 by forsho
Guest poolkabouter Posted January 11, 2010 Report Posted January 11, 2010 Hoi, Dat probleem had ik ook en wat ik toen gedaan heb is alle verbindingen verwijderd, toen sms INTERNET (of INTERNET I900) naar 1300, of via de site naar je toe laten smsen. Daarna werkte het perfect, maakte verbinding met HSDPA e.d.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now