Guest forsho Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 Hello (im new and from the netherlands, so sorry for my bad english) I have a question and I hope someone can help me.. Today I have unbranded my T-mobile Samsung Omnia i900, but since then i cannot connect to the internet or winlive or messenger. I have the settings, all i need is help to put it where Verbindingsinstellingen (TCP/IP en WAP 2.0 over GPRS) Accountnaam: T-Mobile internet APN: internet Gebruikersnaam: geen Wachtwoord: geen Aanmeldverzoek: nee Verificatie: PAP IP-adres dynamisch Primair DNS-adres: 0.0.0.0 web`n`walk/Opera-browserinstellingen Profielnaam: web`n`walk Accountnaam: T-Mobile Internet web`n`walk startpagina: http://pda.t-mobile.nl Proxyadres: geen Proxypoort: geen Verificatie: PAP Beveiliging: uit Sessie modus: permanent
Guest Gibeon Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 [dutch] Het is heel simpel, ga naar Settings/Instellingen via het startmenu. Kies daar voor Connections/Verbindingen. Kies dan Operator Settings/?? en kies iets anders dan T-Mobile. Ga weer terug naar het hoofdscherm, wacht een seconde of 20 en ga daarna weer naar Operator Settings, maar kies dan wel voor T-Mobile NL. En na dezelfde 20 seconden heb je internet, als het goed is :) Laat maar horen of het werkte! [english] Goto Operator Settings, change to someting else, change back and fixed :(
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now