Jump to content

[Help]Web 'n Walk + Omnia


Recommended Posts

Posted

Hello (im new and from the netherlands, so sorry for my bad english)

I have a question and I hope someone can help me.. Today I have unbranded my T-mobile Samsung Omnia i900, but since then i cannot connect to the internet or winlive or messenger. I have the settings, all i need is help to put it where

Verbindingsinstellingen (TCP/IP en WAP 2.0 over GPRS)

Accountnaam: T-Mobile internet

APN: internet

Gebruikersnaam: geen

Wachtwoord: geen

Aanmeldverzoek: nee

Verificatie: PAP

IP-adres dynamisch

Primair DNS-adres: 0.0.0.0

web`n`walk/Opera-browserinstellingen

Profielnaam: web`n`walk

Accountnaam: T-Mobile Internet web`n`walk

startpagina: http://pda.t-mobile.nl

Proxyadres: geen

Proxypoort: geen

Verificatie: PAP

Beveiliging: uit

Sessie modus: permanent

Posted

[dutch]

Het is heel simpel, ga naar Settings/Instellingen via het startmenu. Kies daar voor Connections/Verbindingen. Kies dan Operator Settings/?? en kies iets anders dan T-Mobile. Ga weer terug naar het hoofdscherm, wacht een seconde of 20 en ga daarna weer naar Operator Settings, maar kies dan wel voor T-Mobile NL. En na dezelfde 20 seconden heb je internet, als het goed is :) Laat maar horen of het werkte!

[english]

Goto Operator Settings, change to someting else, change back and fixed  :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.