Guest Divvet Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 Hi peeps just wanted to say hi from my vega. Just got it delivered and gotta say its awesome. Woop woop
Guest swarrans Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 Hi peeps just wanted to say hi from my vega. Just got it delivered and gotta say its awesome. Woop woop Excellent. Waiting for mine to arrive (I always seem to be the last visit on the DHL route!
Guest Pyr0x64 Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 Excellent. Waiting for mine to arrive (I always seem to be the last visit on the DHL route! lol, don't worry, you're not the only one still waiting for delivery B) Mine's been out for del. since 8:02 this morning. I was hoping it would be waiting for me when I got to work, but alas, no... :)
Guest alfe Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 lol, don't worry, you're not the only one still waiting for delivery B) Mine's been out for del. since 8:02 this morning. I was hoping it would be waiting for me when I got to work, but alas, no... :) Your lucky mines stuck in Manchester terminal and i'm in Northern Ireland! Phoned them said it wont be today - its 3-5 working days...
Guest Pyr0x64 Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 Your lucky mines stuck in Manchester terminal and i'm in Northern Ireland! Phoned them said it wont be today - its 3-5 working days... :P *crosses fingers that dhl turn up before 5pm*
Guest Kirkie1 Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 WooHoo mines just arrived and gotta say out of the box first impressions are good, looks like a keeper/winner. :P
Guest Pyr0x64 Posted November 25, 2010 Report Posted November 25, 2010 yay, mine just arrived too :P put it on charge... playtime this evening :D
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now