Guest vinokirk Posted December 10, 2010 Report Posted December 10, 2010 Ok so I've got one on order, due to be delivered on Christmas day :) I'll be using it with my Dell Streak
Guest pitterr Posted December 10, 2010 Report Posted December 10, 2010 Ok so I've got one on order, due to be delivered on Christmas day :) I'll be using it with my Dell Streak Just like me. Mine due to be delivered next week. Come on Amazon! :)
Guest vinokirk Posted December 15, 2010 Report Posted December 15, 2010 (edited) Just like me. Mine due to be delivered next week. Come on Amazon! :) Any luck with yours yet? You in the UK? Edited December 15, 2010 by vinokirk
Guest Diggedy Posted December 15, 2010 Report Posted December 15, 2010 I think mine arrived yesterday, but im not supposed to know about it as its my prsent :)
Guest pitterr Posted December 15, 2010 Report Posted December 15, 2010 Any luck with yours yet? You in the UK? Unfortunately I still didn't get it. I ordered from Amazon.de, and I live in Hungary. If it doesn't arrive tomorrow, I'll have to take some action. I've ordered several times from the UK and everything gets in here less than a week. WTF? :)
Guest vinokirk Posted December 16, 2010 Report Posted December 16, 2010 Unfortunately I still didn't get it. I ordered from Amazon.de, and I live in Hungary. If it doesn't arrive tomorrow, I'll have to take some action. I've ordered several times from the UK and everything gets in here less than a week. WTF? :) Mine arrived today, but its a christmas present from the mother in law so it went straight to her!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now