Guest Lojt Posted March 3, 2003 Report Posted March 3, 2003 From orange.dk: Ny dansk software med dansk T9 inkl. æ, ø og å, og andre væsentlige forbedringer til SPV, bliver tilgængelig fra denne side i løbet af uge 10.
Guest Chris b.a.r.f. Posted March 3, 2003 Report Posted March 3, 2003 heh "and other noticeable improvements to the SPV" I can hardly bear the excitement. Much.
Guest muude Posted March 3, 2003 Report Posted March 3, 2003 Don't forget we recieve "compensation" for having waiting this long...
Guest Chris b.a.r.f. Posted March 3, 2003 Report Posted March 3, 2003 Don't forget we recieve "compensation" for having waiting this long... Oh yeah, nearly forgot the "compensation". Mind you, that story came from Mobil.nu so it's probably bullshit :wink:
Guest yatpeak Posted March 4, 2003 Report Posted March 4, 2003 When it upgrades the dictionary, does it add in the Danish words or completely replace it? Thanks, Wyatt
Guest Speedy Posted March 4, 2003 Report Posted March 4, 2003 Jeg er ved at være pisse træt af det her, jeg vil høre noget mere om det der kompensation til os, det var fandme ikke for meget at forlange. Gratis ombytning til den nye spv vil være passende :) ;)
Guest muude Posted March 4, 2003 Report Posted March 4, 2003 Jeg stemmer for Speedys forslag... Nu har vi ventet siden midten af December på den danske T9 de lovede os...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now