Guest MoRFLeZ Posted April 20, 2003 Report Posted April 20, 2003 *AARRGGGHHHH* jeg er ved at gå amok.... Jeg har forsøgt alle settings, for at få min telefon til at sende e-mails (og eventuelt modtage .. det sidste er mindre vigtigt)! Er det måske **** ikke muligt at sende e-mails fra ens sms-inbox!? min outgoing server: mail.orange.dk Er der måske en free e-mail service der bruger pop .. (ala hotmail) så jeg også kan modtage e-mails!? Tark
Guest zajfman Posted April 20, 2003 Report Posted April 20, 2003 Jeg bruger StofaNet og har også min email konto dér. Det er en pop3 konto, og jeg har ikke problemer med at sende og modtage. Har du været inde og oprette/opdatere din email konto på telefonen ? -Indbakke --> Menu --> Indstillinger --> E-mail konfiguration Så fortæller den dig, at du på nuværende tidspunkt synkroniserer med ActiveSync... fint fint... du går bare videre og opretter din mail konto. Så SKULLE det virke.
Guest MoRFLeZ Posted April 20, 2003 Report Posted April 20, 2003 Yeps .. det er dér jeg forsøger at konfigurere fonen, men endnu uden held! Jeg bruger i øjeblikket hotmail, men ved at denne desværre ikke "virker" på SPV'en - så enhver anden ville være cool nok! Det er heller ikke så vigtigt at kunne modtage e-mails (måske yahoo understøttes!?!) bare jeg kan sende e-mails fra min inbox (skrive den som sms og så sende den til en e-mail) .. men det kan jeg heller ikke helt grejle! Oh well... jeg forsøger igen!
Guest Chris b.a.r.f. Posted April 20, 2003 Report Posted April 20, 2003 Du kan sagtens bruge hotmail: http://mobile.msn.com/hn/folder.aspx ..og ang. Orange POP3 email - din outgoing server burde hedde mail.myorange.dk
Guest MoRFLeZ Posted April 20, 2003 Report Posted April 20, 2003 Har checket MSN Mobile .. men kan ikke finde Orange som udbyder!? Det driller stadig .. men jeg kommer da nærmere og nærmere, omend noget langsomt.
Guest MoRFLeZ Posted April 20, 2003 Report Posted April 20, 2003 Nøj .. jeg har lyst til at tuuuuuuuuuuuuuuuuude nu!! Har brugt Orange E-mail program .. or har forsøgt både med Yahoo og Freeserve .. og hver gang forsøger den at logge på .. og prompter mig for forkert password/userID .. og jeg har bare checket igen og igen at det var det rigtige... *suk*. Jeg giver op for i dag og smutter i seng! Så er jeg sikkert MEGET klogere i morgen!!
Guest Christian Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 Jeg mener at outgoing mail hos Orange.dk er : mail.orangenet.dk og ikke mail.orange.dk Prøv det, det er sikkert det ! Christian
Guest MoRFLeZ Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 Hmmm nopes, det var heller ikke dét! Måske er det bare mig der er en eeeedjit! Kan man skrive en ny besked, og så sende den til en e-mail!? (ligesom man kunne fra sin gamle nokia!!!) Ellers er jeg stomped! Men om ikke andet har jeg noget at fordrive tiden med *hehe*
Guest Jakob Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 har lige checket - det er mail.orangenet.dk der tillader afsendelse af mail fra andre emailadresser end oranges egne /Jakob
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now