Jump to content

søger gammel software / de-cert

Recommended Posts

Guest Hauge
Posted

Jeg har opdateret min spv til den nyeste version, men inden da skulle jeg, iflg 4smartphone.dk, have de-certet den.

Nu skal jeg vel bare lægge gammelt software ind på den, de-certe den, for derefter at opdatere og unlocke den igen.

Er det korrekt?

Hvis nogen har en ældre version liggende, eller har lyst til at guide mig lidt :? så kan jeg kontaktes via msn: [email protected]

eller direkte mail [email protected]

PFT

/Hauge

Guest MoRFLeZ
Posted

Har du forsøgt at decerte den på Oranges site!? Det har virket for nogle selv med den nyeste software... ellers kan du vel bare lave en hard-reset! Så har du jo ikke keyboard updaten... og så virker det i hvert thi fald *Bamse Accent*

Guest Hauge
Posted

Jeg mener at jeg allerede har været inde og prøve det på oranges site, men der meldte den fejl...

Har du evt et link til det site? for jeg har smidt det væk, og prøvet at søge efter det igen, uden held.

/Hauge

Guest NederSoren
Posted

er der problemmer med at unlocke efter keyboard driverne? Har ikke selv instaleret dem endnu...

Guest MoRFLeZ
Posted

>>Guide

Bare følg denne guide Hauge, med de tips og tricks den nu giver... hvilken fejl melder den!?

Det BURDE stadig være muligt at gøre det på denne med Neder.. men nu må vi se.

Guest Chris b.a.r.f.
Posted

*Alle* SPVer kan unlockes fra Ora's side, men det ser ud som om Orange DK har ikke været helt så flittige til at registrere vores SPVer, specielt hvis man har fået forlænget et "gammelt" kontrakt m/SIM-kort - så bli'r det Action Register-time ;)

Guest Speedy
Posted

For the rocord....

Man kan godt bagdatere fra update dk2 til dk1 sin spv men man kan ikke de-certe sin fon på vanlig vis.

Du skal igennem Orange develop site. Det burde kunne lade sig gøre.

Bare følg instrukserne nøje.

8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.