Guest kalak Posted May 5, 2003 Report Posted May 5, 2003 Hej igen ;) hvis jeg laver en hard reset af SPV'en beholder den så den opdaterede software ? har rodet lidt for meget med den allerede, så den vil ikke rigtig afinstallere nogle programmer. Fik dem slettet manuelt før jeg fandt afinstallere programmer menuen. Måske skulle man lige sætte sig ned og læse manualen :roll:
Guest Lojt Posted May 5, 2003 Report Posted May 5, 2003 Den opdaterede software ligger i ROM'en, så når du hard-resetter er det den opdaterede software der bliver installeret igen.
Guest kalak Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Efter en hard reset, skulle jeg så decert den igen. Selvom selve proceduren går fint igennem, og jeg får: "Your SPV will be unlocked shortly...", så fejler den på mobilen. Har prøvet flere gange ude held. Nogen der har en god idé om hvorfor ?
Guest kalak Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Havde i min desperation glemt at sætte "pass through..." til internet indstillingerne. Sorry !
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now