Guest SuperStar Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Hvor findes mappen på ActiveSync og kan det lade sig gøre, at kopiere sin SMS indbakke over på computeren?? MV. S
Guest MoRFLeZ Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Mener der er et lille program der hedder SMS2Outlook, eller sådan noget lignende. Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg ved ikke helt hvordan det virker! Men prøv at søg i software sektionen, hvor det sikkert ligger til download!
Guest Jakob Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Eller prøv på http://www.monolithix.org/SPV_software.html /Jakob
Guest MoRFLeZ Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Okay har fundet det, det hedder SMS2Mail (jeg var tæt på!) >>Click Me
Guest SuperStar Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Ja,det har jeg også fundet og installeret på telefonen... MEN, MEN, MEN! Jeg har altid problemer og kan sjældent finde ud af noget selv :oops: Men jeg kan ikke oprette en ny mappe, som der står i vejledningen at man skal gøre i Outlook. ... Fæltet med "opret ny mappe" er bare gråt og kan ikke vælges. :evil:
Guest MoRFLeZ Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Hmmm jeg prøver lige at installere det .. vender tilbage. Edited: Nevermind .. glemte at mit Outlook ikke virker i øjeblikket. Burde virkelig få lavet det!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now