Guest Speedy Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Hejsa, Er der nogen af jer der bruger den her pass through connection som man har. Jeg har prøvet alle de ting jeg har kunne finde her rundt omkring og på coolsmarphone, men uden held. har også snakket med O som siger at det skal virke men kan stadig ikke få det til det. Jeg har både prøvet at sætte den til automatisk og pass throug = ingen held, den sidder også på "The internet" i activesync. Når jeg prøver at åbne en side siger den bare--" the page you are bla bla not found" Nogen forslag??
Guest Chris b.a.r.f. Posted May 6, 2003 Report Posted May 6, 2003 Slå din firewall fra inden du prøver på at bruge Passthrough, specielt hvis du bruger Norton. Din SPVs cradle skal også forbindes direkte til din PC, ikke gemmen en USB-hub - ellers kan jeg ikke se at der skulle være noget problem med din opsætning. Hvad står der på din SPV under Settings -> Data Connections -> Work connection? Der burde stå "None available" ("ikke tilgængelig" på en SPV med DK sprog? - ved ikke selv, bruger US English her)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now