Guest SuperStar Posted May 7, 2003 Report Posted May 7, 2003 Er der nogen, der ved hvor jeg finder "ingående" opkalds skærmen? Ligger den i windows mappen, og i så fald, hvor??? Jeg skal have tilpasset et billede så det passer til runde cirkel i nederste venstre hjørne, når nogen ringer..... På forhånd tak!
Guest Speedy Posted May 7, 2003 Report Posted May 7, 2003 Hejsa Du skal bare lægge dit billede i IPSM Husk at billedet skal hedde.: incall.gif eller jpg (tror begge virker) Prøv det
Guest NederSoren Posted May 7, 2003 Report Posted May 7, 2003 hvis du skal bruge billedet.. kan du så ikke bare bruge remote display, få nogen til at ringe til dig, og så tage et screenshot?
Guest SuperStar Posted May 7, 2003 Report Posted May 7, 2003 Jeg bruger bare den tradiotionelle "incoming" screen... Der er en cirkel nederst i hjørnet med i "telefonrør" i, når nogen ringer... Kan man ikke finde den i windows-mappen - eller skal jeg tage et screen-shot?
Guest MoRFLeZ Posted May 7, 2003 Report Posted May 7, 2003 Tror faktisk bare at 'cirklen' er del af 'incoming screen' .. så det letteste ville være bare at tage et snapshot. info.jpg ques.jpg volume.jpg yell.jpg I windows er alle cirkler som du eventuelt ville kunne bruge hvis du beslutter at lave billedet helt selv...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now