Jump to content

Smarter.dk i luften snart

Recommended Posts

Guest Maves
Posted

Hej!

Jeg kan med glæde fortælle jer at Danmarks nyeste spv site er ved at være klar til at I kan besøge den. Den er stadig under udvikling.

personerne bag siden er folk som I sikkert godt kender her fra modaco.com og fra mobildebat.dk

NederSoren

Muude

IMP

og mig selv Maves

hvis I har forslag til hvad vi kan forbederer eller helt nye ideér kan i poste dem her eller sende mig en mail:

[email protected]

Maves

Guest Thunderstorm
Posted

Har i tænkt jer at lave et forum til jeres nye site?

Og hvad med grafikken?

Hvor langt er sitet for at blive færdig?

Har i nogen release date?

Guest Lojt
Posted
Har i tænkt jer at lave et forum til jeres nye site?

Ikke flere forummer please... :|

Guest NederSoren
Posted

Der kommer nok ikke noget selvstændigt forum... Vi har jo nok i to danske..

:)

Guest Thunderstorm
Posted

Hvordan går det med siden`?

Jeg synes ikke den har ændret sig så meget her de seneste par uger?

Guest muude
Posted

Måske ikke for JER... Det skal lige siges at vi får en del hjælp af Sproejtemaas (lad vær med at spørge)... Tror stadig der er lidt tid før den åbner...

Guest Thunderstorm
Posted

Anyway - glæder mig til at se resultatet - og hvordan er klarer jer til sammenligning med 4smartphone!

Men jeg håber dog at i ikke ligner 4smartphone for meget - da 2 forskellige sites er bedre end 2 ens 8-)))

Guest Sproejtemaas
Posted

Hey! :-D

Jeg er lige blevet færdig med min del på smarter.dk

Jeg har lavet koden bag nyhedsystemet, og designet af dette med direktioner fra imp :-)

Så er det op til crewet at lave resten, men jeg er klar med support på sidelinien hvis det skulle blive nødvendigt :-)

Mvh Lars aka. Maas

Guest NederSoren
Posted

Jep.. en stor tak til Sproejtemaas for hans arbejde på smarter.dk :)

Guest Maves
Posted

Som man kan se nu er vi ved at komme op at køre. Vi vil i de næste par dage begynde at åbne de forskellige afdelinger af siden.

Hvis I skulle have et eller andet super kanon fedt spil/program/skin eller noget helt fjerde som I gerne vil dele med alle andre så kan I sende os en mail på [email protected] og vi vil kigge på det og måske ligge det på.

Maves

Guest MoRFLeZ
Posted

Hmmm er det bare min browser opsætning, eller skal siden/nyhedssektionen lige der i midten) se sådan ud!?

Det springer virkelig i øjnene, at den hvide sektion fortsætter ned laaaangt under den blå? Eller er den bare optimeret til en lavere screen resolution end jeg kører!?

Guest Maves
Posted
Hmmm er det bare min browser opsætning, eller skal siden/nyhedssektionen lige der i midten) se sådan ud!?

Det springer virkelig i øjnene, at den hvide sektion fortsætter ned laaaangt under den blå? Eller er den bare optimeret til en lavere screen resolution end jeg kører!?

Det er meningen at den skal være sådan, vi skal jo have nogen sider der er lidt anderledes end andre, derfor har imp lavet dette design.

Maves

Guest Thunderstorm
Posted

Hey ville også lige give MoRFLeZ ret i at det ser ret underligt ud...

Men det er jo jer der bestemmer....

Men der kommer vel masser af ting på forsiden håber jeg, den er jo ret kedelig og bar!

Guest Sproejtemaas
Posted

Jeg har lavet et MEGET hurtigere og lidt anderledes design.

Jeg syns også det gamle så lidt sjovt ud.. Især på en 1600*1200 opløsning... At menuen og den hvide box går helt ud til kanten...

Derfor dette nye forslag:

http://www.smarter.dk/site/index1.php

Webdesigneren af siden er imod det, men hvad siger folket?

Mvh Lars Dahl, Aka Maas.

www.sproejtemaas.dk

Guest NederSoren
Posted
Jeg har lavet et MEGET hurtigere og lidt anderledes design.

Jeg syns også det gamle så lidt sjovt ud.. Især på en 1600*1200 opløsning... At menuen og den hvide box går helt ud til kanten...

Derfor dette nye forslag:

http://www.smarter.dk/site/index1.php

Webdesigneren af siden er imod det, men hvad siger folket?

Mvh Lars Dahl, Aka Maas.

www.sproejtemaas.dk

Syntes stadig det ser lidt sjovt ud, men bedre end før. Jeg syntes også det er et plus at siden er blevet hurtigere, det hjælper for folk med langsom forbindelse. Det er også rart når man scroller på siden, det hakker ikke som det gjorde før på 256k

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.