Guest muude Posted May 11, 2003 Report Posted May 11, 2003 En lille godnat historie: For en 3 måneders tid siden fik jeg ikk lige betalt min regning til tiden :oops: :oops: så de lukkede min fon.... Fair nok! Det havde jeg jo fortjent. Så gir de mig et girokort på den samlede regning og jeg betaler den. Der havde de så lige nået at få sidste måneds regning med, selvom jeg ikk havde fået tilsendt den. Et stykke tid senere får jeg så en rykker der siger at den ikk er betalt. Hmm.. det må man hellere snakke med Orange om. En uges tid senere går jeg ned i Orange i Aarhus og siger at regningen er betalt. Efter ½ time finder de så ud af at den rent faktisk ER blevet betalt. Så giver de mig det gode råd, at hvis der kommer flere rykkere, skal jeg bare ignorere dem. Kl. lort i nat blev min telefon så lukket fordi de ikke havde registreret den regning jeg fik bekræftet af dem selv... FLOT ORANGE!!! Godnat og sov godt!!
Guest MoRFLeZ Posted May 12, 2003 Report Posted May 12, 2003 Gotta luff Orange!! Hver gang jeg ringer ind med det samme spørgsmål, får jeg et nyt svar. Det er faktisk en anelse underholdende! Sidste gang ringede jeg ind, for at få bekræftiget priserne på Matrix abonnementer: 5 forskellige svar! 1) Vi tilbyder ikke Matrix mere 2) Det er de priser der står på nettet 3) Det er de priser der står på nettet, bortset fra der er 140,- extra for GPRS(!?!) 4) Vi SKAL tilbyde Matrix, det står i loven. 5) SPV?! Ummm lige et øjeblik... *suuuuk* - glæder mig til at få min første regning! Det er spændende hvad det rent faktisk kommer til at koste! Én fyr forklarede det således: Mig: Hvem skal jeg ringe til for at få de officielle priser? Ham: Du skal ringe til mig. Mig: Hvad er de officielle priser så? Ham: Det ved jeg ikke. Mig: Kan du finde ud af det? Ham: Måske Mig: Kan du melde tilbage .. e-mail eller sådan noget? Ham: Nej det er ikke en mulighed. Du må ringe tilbage senere. Mig: Hvad så når jeg ikke får fat i dig? Ham: Så må du spørge personen du kommer i kontakt med... Jeg elsker simpelthen Oranges kundeservice...
Guest muude Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 Hehe.. Også min opfattelse af Orange... og 1000000 andres... Ringede til regningsservice ang. den regning. De sagde at det var min april-regning der ikk var betalt. 1. Jeg er tilmeldt betalings service, så min regning betaler sig selv 2. De har ikke givet mig en eneste rykker for den regning, der desuden kun er 1 måned gammel... FLOT!!
Guest MoRFLeZ Posted May 13, 2003 Report Posted May 13, 2003 :roll: Jeg ber til Telmore snart tilbyder GPRS ... ja jeg ville selv flytte tilbage til CBB hvis de tilbød GPRS! Jeg er simpelthen super træt af Orange! Man fatter jo ikke, der ikke er mere styr på tingene... *suk* :evil:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now