Jump to content

Hvorfor gemmer T9 ikke nye ord, der tastes ind?

Recommended Posts

Guest SuperStar
Posted

Jeg er lidt forundret og irriteret over, at min ordborg ikke gemmer nye ord jeg taster ind... Er det kun hos mig, den ikke gør det eller?? - og kan man gøre m´noget ved det?

Guest Jakob
Posted

Du ikke den eneste - men Orange siger at den gemmer alle ord! - så det er nok os der tager fejl...

/Jakob

Guest MoRFLeZ
Posted

Tja hvis jeg indtaster ord igennem 'abc' huskes de i T9 næste gang. Er ikke helt sikker på hvor mange ord den gemmer, men jeg tror det er omkring 20. Det er i hvert thi fald ikke ret meget mere...

Når den så forsøger at gemme nr 21 ryger nr 1 ud (eller måske den man bruger mindst!?) - og nr 21 bliver gemt ... etc etc

Virker fint hos mig, og jeg har generelt ikke brug for ret meget mere. De ord (eller smileys) som jeg VIL have gemt hele tiden, gemmer jeg i predefinerede text...

Guest Chris b.a.r.f.
Posted

...og min SPVs T9 er plusdelig begyndt på at opføre sig på en ordentlig måde :) Den gemmer alle ord + smileys (!) Hvad f..... sker der? Det skal lige bemærkes at jeg har **** ikke rørt med indstillingerne overhovedet de sidste få uger, og siden hvornår har T9-bogen gemte smileys? WEIRD.

Guest Jakob
Posted

Til gengæld fik jeg lige af vide at min smartexplorer ikke er digitalt signeret og derfor ikke kan køre på min telefon......

Den var ny...

Nå, resten af programmerne kørte, så et lille boot og så var den oppe igen.

/Jakob

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.